Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 14:33
  #2665
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedness
När dina prisade nyheter kommer så når vi tillbaka till 0.3 så det är ok du kommer få din chans att sälja på den nivån igen

Tänker sälja rubbet vid 300kr efter omvända splitten,då är jag nöjd med min guldkant
Citera
2017-08-18, 14:48
  #2666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Tänker sälja rubbet vid 300kr efter omvända splitten,då är jag nöjd med min guldkant

Jag inväntar 800 kr per aktie.
Citera
2017-08-18, 16:15
  #2667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Tänker sälja rubbet vid 300kr efter omvända splitten,då är jag nöjd med min guldkant

Tar rekylen stopp vid 0.15 och sedan vid bra nyheter upp till 0.22 tro?
Citera
2017-08-20, 07:03
  #2668
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Mjo den får nog samla på ett tag med 99,8% back i ryggen. Men go go anoto. Tillbaka till 50 talet! Här ska skrivas med penna!

Oj vad fel du har angående digitala pennan Den är ju som klippt och skuren för framtidens
utbildning av barn. Detta blir stort ska du se..
Precis som Koreas representant sa,de utökar globalt med sin avancerade utbildningsteknik.
Här börjas med Kina,Japan och Taiwan.
Lägg Indien dealen på det så förstår man att man får ligga i nu med produktionen

http://m.ytn.co.kr/news_view.php?key=201708180219474809

Kina och Japan designar smarta klassrum bygger på landets metoder och teknik till skolplatsen.
Citera
2017-08-20, 08:41
  #2669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Mjo den får nog samla på ett tag med 99,8% back i ryggen. Men go go anoto. Tillbaka till 50 talet! Här ska skrivas med penna!
Man måste förstå att för Anoto-folket är det antalet nyemissioner som räknas,
det är inte rörelseresultatet som räknas.
Citera
2017-08-20, 08:44
  #2670
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Oj vad fel du har angående digitala pennan Den är ju som klippt och skuren för framtidens
utbildning av barn. Detta blir stort ska du se..
Precis som Koreas representant sa,de utökar globalt med sin avancerade utbildningsteknik.
Här börjas med Kina,Japan och Taiwan.
Lägg Indien dealen på det så förstår man att man får ligga i nu med produktionen

http://m.ytn.co.kr/news_view.php?key=201708180219474809

Kina och Japan designar smarta klassrum bygger på landets metoder och teknik till skolplatsen.

Låter fantastiskt!
Snacka om att ha bollar av stål att tro så stenhårt på en grej och ett riktigt skräp bolag. Om ens 1% av allt du skiter ur dig varje dag (150 milj aktier till 0,1, restaurang och turist resport osv osv) så verkar du ju ha det rätt bra

Lycka till osv osv osv osv.
Citera
2017-08-20, 09:25
  #2671
Moderator
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Låter fantastiskt!
Snacka om att ha bollar av stål att tro så stenhårt på en grej och ett riktigt skräp bolag. Om ens 1% av allt du skiter ur dig varje dag (150 milj aktier till 0,1, restaurang och turist resport osv osv) så verkar du ju ha det rätt bra

Lycka till osv osv osv osv.
Sedan får man inte glömma att Won & c kuppat till sig bolaget och har nu genom smörjande fixat en valberedning med efterföljande val till styrelsen skaffat kontrollerande position för vidare utsugning av Anoto. Fler riktade emissioner kommer att ske i framtiden. Vinsterna från pennverksamheten tar nog Smark det mesta av och lämnar skulorna till Anotoägarna. Till slut säljer Anoto patenten till Smark och Anoto blir ett skalbolag som sedan avnoteras.

Jag medger att det är en profetia från min sida men inte så osannolik.
Citera
2017-08-20, 13:11
  #2672
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Låter fantastiskt!
Snacka om att ha bollar av stål att tro så stenhårt på en grej och ett riktigt skräp bolag. Om ens 1% av allt du skiter ur dig varje dag (150 milj aktier till 0,1, restaurang och turist resport osv osv) så verkar du ju ha det rätt bra

Lycka till osv osv osv osv.

Hehe undrar vem som skiter ut vad? Jag har ett liv iaf och behöver inte följa ngt jag inte är intresserad av din jävla sopa😂😂😂
Avis på att jag lyckats bygga nått din lilla noob?
Citera
2017-08-20, 13:15
  #2673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Hehe undrar vem som skiter ut vad? Jag har ett liv iaf och behöver inte följa ngt jag inte är intresserad av din jävla sopa😂😂😂
Avis på att jag lyckats bygga nått din lilla noob?

Tja gjorde en ny beräkning, vi kommer nå 946 kr per aktie vid årets slut, inte 800 kr såsom jag först beräknade.

Som sagt har jag kompisar som går på Handels, så vet vad jag pratar om. Jag har bl.a. läst Matte C på komvux, så vet vad jag snackar om.
Citera
2017-08-20, 13:18
  #2674
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Sedan får man inte glömma att Won & c kuppat till sig bolaget och har nu genom smörjande fixat en valberedning med efterföljande val till styrelsen skaffat kontrollerande position för vidare utsugning av Anoto. Fler riktade emissioner kommer att ske i framtiden. Vinsterna från pennverksamheten tar nog Smark det mesta av och lämnar skulorna till Anotoägarna. Till slut säljer Anoto patenten till Smark och Anoto blir ett skalbolag som sedan avnoteras.

Jag medger att det är en profetia från min sida men inte så osannolik.

Ja jisses hehe. Smark och penverksamheten? Och de har ihop? Typ inget😂😂😂 Antingen så skiter ni ur er vad som helst eller alt 2 vilket jag tror på mest är att ni är helt enkelt för ointelligenta att ta in info om dagen. Long live the past boys😁
Citera
2017-08-20, 13:26
  #2675
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Hehe undrar vem som skiter ut vad? Jag har ett liv iaf och behöver inte följa ngt jag inte är intresserad av din jävla sopa😂😂😂
Avis på att jag lyckats bygga nått din lilla noob?

Fortsätt intala dig det du.
Sen ställ dig frågan, skulle en person i den sits du diktat ihop, sitta och betee sig som ett jävla cp på flashback?

Inte särskilt troligt. Lycka till i nästa ne då kan du slänga in hela barnbidraget!
Citera
2017-08-20, 13:52
  #2676
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Fortsätt intala dig det du.
Sen ställ dig frågan, skulle en person i den sits du diktat ihop, sitta och betee sig som ett jävla cp på flashback?

Inte särskilt troligt. Lycka till i nästa ne då kan du slänga in hela barnbidraget!

Hehe inte ens där fick du rätt din sopa. Har barn men i Thailand får vi inga barnbidrag,å andra sidan har inte alla heller råd med ett liv där
Försök ens och komma med nått som biter ditt bittra lilla grottmongo=har inte släppt pojkrummet än va? 😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback