2017-08-20, 14:42
Medlem
alienfins avatar
Anyways alla små bittra Anoto haterfittor,jag välkomnar er att presentera ngt som styrker era påståenden. Hittills var de varit rätt lama som skräpbolag,nyemission(ganska uppenbart i ett utvecklingsbolag btw) pennor är ute ur mode(såvitt jag vet använder jag och resten av världen med åtminstone en gnutta intellekt en penna) and so on..
Jag har presenterat er fakta som tydligen går över ert förstånd,hur försvarar ni er "dåres talan"? 😁
Senast redigerad av alienfin 2017-08-20 kl. 14:49.
Citera
2017-08-20, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Anyways alla små bittra Anoto haterfittor,jag välkomnar er att presentera ngt som styrker era påståenden. Hittills var de varit rätt lama som skräpbolag,nyemission(ganska uppenbart i ett utvecklingsbolag btw) pennor är ute ur mode(såvitt jag vet använder jag och resten av världen med åtminstone en gnutta intellekt en penna) and so on..
Jag har presenterat er fakta som tydligen går över ert förstånd,hur försvarar ni er "dåres talan"? 😁

Nej du har inte presenterat fakta, möjligtvis "alternativ fakta". Mellan vad du har presenterat och en kurs som sjunker som en sten finns inget samband.

Anoto är kraftigt övervärderat. Marknaden talar för sig självt, det här är ingen produkt som är värd att investera i. Så länge inte marknaden säger annorlunda har jag ingen anledning att dela med mig av mina belägg för mina påståenden.

Morgondagens riktkurs: någonstans strax under 0.28.
Senast redigerad av Wickedness 2017-08-20 kl. 20:30.
Citera
2017-08-21, 04:29
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedness
Nej du har inte presenterat fakta, möjligtvis "alternativ fakta". Mellan vad du har presenterat och en kurs som sjunker som en sten finns inget samband.

Anoto är kraftigt övervärderat. Marknaden talar för sig självt, det här är ingen produkt som är värd att investera i. Så länge inte marknaden säger annorlunda har jag ingen anledning att dela med mig av mina belägg för mina påståenden.

Morgondagens riktkurs: någonstans strax under 0.28.

Lika med avsaknad av kunskap och argument,hade inte väntat mig nån värst intelligent svar ändå,
bara kul att driva med fåntrattarna här
Citera
2017-08-21, 10:15
Medlem
Citat:
Lika med avsaknad av kunskap och argument,hade inte väntat mig nån värst intelligent svar ändå,
bara kul att driva med fåntrattarna här

Jasså, vad ligger kursen på?
Citera
2017-08-21, 10:33
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Jasså, vad ligger kursen på?

Vad är det med kursen? Har inget med framtiden att göra som jag pratar om men även det förstår du inte. Men grattis till dina gissningar,även en blind åsna träffar rätt nån gång som man säger
Citera
2017-08-21, 11:34
Medlem
Citat:
Vad är det med kursen? Har inget med framtiden att göra som jag pratar om men även det förstår du inte. Men grattis till dina gissningar,även en blind åsna träffar rätt nån gång som man säger

Jag har rätt. Du har fel. Det är bara att känna dig besegrad.
Citera
2017-08-21, 11:38
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Jag har rätt. Du har fel. Det är bara att känna dig besegrad.

Jag är smart,du är dum. Du inser inte det bara
Citera
2017-08-21, 12:15
Medlem
Citat:
Jag är smart,du är dum. Du inser inte det bara

Mitt råd till dig är att du säljer medabs du fortfarande är på plus. Du får det rådet gratis.
Citera
2017-08-21, 12:19
Medlem
Sjunker som en sten. Kanske kommer en liten rekyl upp inom kort ifall vi får positiva nyheter, men annars är trenden tydlig: Vi ska ner.
Citera
2017-08-21, 12:28
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Sjunker som en sten. Kanske kommer en liten rekyl upp inom kort ifall vi får positiva nyheter, men annars är trenden tydlig: Vi ska ner.

Mkt möjligt men helt orelevant och ointressant inför framtiden som sagt. Dagens kursgissningar passar sig bättre på twitter med alla tradare,grattis än en gång iaf😁
Citera
2017-08-21, 12:42
Medlem
Citat:
Mkt möjligt men helt orelevant och ointressant inför framtiden som sagt. Dagens kursgissningar passar sig bättre på twitter med alla tradare,grattis än en gång iaf😁

Haha men om vi ska börja diskutera lång sikt så har du ju inte längre ett bolag kvar att prata om.
Citera
2017-08-21, 13:24
Avstängd
Min riktkurs för Anoto är 0 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här