2016-04-14, 10:57
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Att du bara orkar försvara skitbolaget , du är väl den som tappat mest på Anoto av alla som skriver här?
Dumpa skiten och köp in dig i kvalitet istället.
Behöver inte försvara nått för dig. Siffror kommer göra sitt tills slut och sen slipper vi ditt skitsnack förhoppningsvis
Citera
2016-04-15, 08:27
Medlem
FFJJPPs avatar
När man tar banklån och köper anoto
https://www.facebook.com/svenskavideos/videos/536575716524760/?__mref=message_bubble

Funderar på att köpa en liten post kortsiktigt om den går ner närmare 0,2, alternativt så köper man en liten post om någon månad och håller kvar enda till nästa hype Rolig chansning med lite kapital i sådana fall
Citera
2016-04-15, 15:46
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
När man tar banklån och köper anoto
https://www.facebook.com/svenskavideos/videos/536575716524760/?__mref=message_bubble

Funderar på att köpa en liten post kortsiktigt om den går ner närmare 0,2, alternativt så köper man en liten post om någon månad och håller kvar enda till nästa hype Rolig chansning med lite kapital i sådana fall
Ja det är nog säkrast så du inte går 50kr back innan NE:t är klart fast det kan hända mkt innan.
Citera
2016-04-19, 07:48
Medlem
Men va? Kom det inga produkter från anoto igår på Hp:s mässa?

DOM SKREV JU DET PÅ PLACERA, ATT NU VAR DET DAGS, BUHUUUUU

Stein har nog tagit hp-avtalet med sig, stoppat upp det i rumpan innan han rymde till Costa-rica...
Citera
2016-04-19, 08:05
Medlem
Cornizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Men va? Kom det inga produkter från anoto igår på Hp:s mässa?

DOM SKREV JU DET PÅ PLACERA, ATT NU VAR DET DAGS, BUHUUUUU

Stein har nog tagit hp-avtalet med sig, stoppat upp det i rumpan innan han rymde till Costa-rica...

Men varför är du här och baissar och sprider dålig stämning?
Gjorde du en dålig affär och är sur? Skulle reka att gå vidare istället för stt fokusera din energi negativt.

Låt de som vill ha förhoppningar på att det kommer produkter på nästa event, eller eventet efter det, eller eventet efter det etc.
Citera
2016-04-19, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corniz
Gjorde du en dålig affär och är sur? Skulle reka att gå vidare istället för stt fokusera din energi negativt.

Låt de som vill ha förhoppningar på att det kommer produkter på nästa event, eller eventet efter det, eller eventet efter det etc.

Det är tyvärr för många haussare som lurar folk i anoto, så jag MÅSTE baissa (på order av gud den allsmäktige)

Stein var ingen frälsare, han var en bajskorv förklädd till "handsome norwegian".
Citera
2016-04-19, 08:34
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corniz

Äh bry dig inte om.den där lycksökaren. Roade mig igår med att läsa hans väg mot miljonen. Sjysst portfölj muahahaaa
Citera
2016-04-19, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Äh bry dig inte om.den där lycksökaren. Roade mig igår med att läsa hans väg mot miljonen. Sjysst portfölj muahahaaa

Tur att värsta skräpet, anoto, inte finns med då. Kommer bli fint
Citera
2016-04-19, 08:55
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Tur att värsta skräpet, anoto, inte finns med då. Kommer bli fint
Vad fan gör du här.då?
Citera
2016-04-20, 08:10
Medlem
alienfins avatar
Fyfan vad skont det ska bli o se Anoto trycka ner alla pajaskommentarer haha! Idioter som kommenterar saker om bolaget och har inte en javla aning om vad som hander..
Citera
2016-04-20, 19:42
Medlem
alienfin, det är ju bra att du tror på din investering.

Jag har för mig att det gapades REA! SUPERREA!!!! hela vägen ner från 1,50:- också...ja jävlar, vilken rea det var!

Anotopacket är de värsta skitsnackarna jag stött på, ett bolag med en oönskad skitprodukt som de försökt kränga i 15(?) år, med fagra löften om att SNART HÄNDER DET! Sorry..men du tillhör bara en av de nya generationerna som går på samma knep igen.

MEN DU FULLTECKNAR VÄL I EMISSIONEN? SUUUUUUPERREEEEAAAAAA!!!!!
Citera
2016-04-20, 20:22
Medlem
Jag investerade just 3 mille i detta företag. När ökar värdet på aktierna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här