Citat:
Ursprungligen postat av
Snauhi
Älskar Straybullets argument.. För att judar inte tycker om Svoboda så måste de vara bra!
Om den organiserade världsjudenheten hetsar hejdlöst mot någon och ropar om förbud och kriminalisering så vet man att de åtminstone någonting rätt. Dessutom har det varit så många som skrikit sig hesa om att Svoboda är köpta av juden, att jag känt mig nödgad att påvisa vad som verkar vara motsatsen.
Sundast av allt är ju precis det jag står för och förespråkar naturligtvis, övrigt blir ju mer eller mindre sunt beroende på vad man jämför det med. Jag är sundare än Svoboda exempelvis, och jag upplever att Svoboda är betydligt sundare än Putin som i sin tur är betydligt sundare än Väst och så vidare. Jag bedömer också att ett nationalistiskt och judemedvetet Ukraina är bättre än ett icke-nationalistiskt och judeinfiltrerat Ukraina som styrs från Moskva. Båda dessa är med all sannolikhet bättre än ett pissliberalt och dekadent Ukraina som styrs fullständigt av Väst.
Man kan såklart på Sverigedemokratiskt vis gasta om "pragmatism" och liknande, men man ska ju alltid sträva efter det bästa, och finns det saker man inte håller med om så ska man försöka förändra dem. Man kan inte nöja sig med något som bara är lite bättre än det sämsta, det är ett antirevolutionärt tänk.