Tvärtom är jag stark motståndare till de statscensur vi idag lever under som mycket påminner om censuren i mitt hemland Östtyskland en gång. De fascistiska organisationer AFA, Expo, Researchgruppen och Piscatus som vuxit upp med utländska pengar för att kontrollera och terrorisera vanliga privatpersoner i Sverige är jag också stark motståndare till. Ett fritt öppet samhälle utan censur och åsiktsförtryck som Sverige på 60-talet tror jag är drömmen för de flesta europeer.
Ledaren för AFAfascisterna "Djungel Joel" har nu dömts till fängelse för livsfarlig knivmisshandel. Kanske den gruppen nu minskar i betydelse för intelligensen hos våldsbenägna fascister är nog inte så hög och nyrekryteringen går dåligt.
Utvecklingen mot parlamentarisk demokrati och ett öppet demokratiskt samhälle går framåt och de odemokratiska censurförespråkarna blir allt mer desperata. Påminner om läget i Östtyskland under Egon Krenz. Det sa bara TJOFF och på ett par veckor föll hela statsideologin ihop som ett korthus.
Blir en svår och skamfull omställning för dem som fortfarande har ögonbindeln på men i ett kulturkristet europeiskt land blir det inte som i ett arabland eller i Afrika fråga om massavrättningar och lynchning a dem som spritt indoktrinering och lögner utan omställningen kommer att gå lugnt och stillsamt till.