• 1
  • 2
2014-03-01, 09:17
Medlem
Citat:
Natten till lördag erbjöds en ung kvinna skjuts i bil av två män i centrala Göteborg. Men några planer på att köra kvinnan hem hade inte männen, i stället våldtog de henne i bilen.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....s-hem-valdtogs

Turligt nog hade hon en app instalerad så poliserna kunde lätt finna genierna.
Vilka är dom?
Citera
2014-03-01, 09:36
Medlem
Robb811s avatar
Man börjar tröttna på människor, hur funtad är bruden som hoppar in i en främmande bil med 2 främmande män, att folk inte lär sig med allt som händer hela tiden, kulturberikare i farten i vanlig ordning...
Citera
2014-03-01, 09:41
Medlem
MissGiddys avatar
Visst visst, tragiskt för henne - men hur kan man vara så blåst att man sätter sig i en bil med två främmande karlar? Jisses.
Citera
2014-03-01, 09:53
Medlem
Arabapans avatar
Dessa typer kommer snart vara ute på gatorna igen så som rättssystemet är konstruerat idag. För att se till att de inte kan fortsätta vara i Sverige måste namnen och personnumren fram. Någon som vet vilka det är eller hur man får identiteten på svinen??
Citera
2014-03-01, 10:54
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGiddy
Visst visst, tragiskt för henne - men hur kan man vara så blåst att man sätter sig i en bil med två främmande karlar? Jisses.

Jag tycker att man bör kunna göra det. Så tröttsamt med kvinnor som är rädd för alla män hela tiden. Risken att bli våldtagen är trots allt ytterst mikroskopisk.
Citera
2014-03-01, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Jag tycker att man bör kunna göra det. Så tröttsamt med kvinnor som är rädd för alla män hela tiden. Risken att bli våldtagen är trots allt ytterst mikroskopisk.

Om det är svenskar, nej.
Om det är araber/negrer, ja.

Stackars kvinna, ännu en kulturberikad.

Edit,
Svenskar gruppvåldar inte. Det är ett blatte-fenomen. Därmed basta.
Senast redigerad av SkaneMartin79 2014-03-01 kl. 11:03.
Citera
2014-03-01, 11:01
Medlem
MissGiddys avatar
Citat:

Ja, om man använder folkvett. Vilket hon inte gjorde. Varpå hon blev tvångspökad. Hej hopp så det kan gå.
Jag borde kunna spatsera i sexiga underkläder och iklädd tjocka guldkedjor utan att bli sexuellt ofredad eller bestulen... men så fungerar inte världen. Att man har moraliskt rätt är en klen tröst när man sitter hos snuten och berättar om hur man blev våldtagen i en bil av två blattar.
Citera
2014-03-01, 11:03
Medlem
babianpungens avatar
Citat:

Nej, två unga män med högt testoteronvörde i kroppen och med en taskig kvinnosyn som plockar upp en ung full kvinna, mitt i natten gör det knappast för att vara snälla. Händer varje helg över hela landet. Inte ens fulla unga mön går säkra. Mikroskopisk My ASS!!!!

Edit: jag sätter en hel årslön på att dessa förövare inte äter griskött
Citera
2014-03-01, 11:05
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:

Man bör kunna göra mycket, det betyder inte att man ska ska slängabort allt vad suntförnuft och säkerhetstänkande heter.

Att vara kvinna och hoppa in i en bil med två främmande män är en av dessa saker, skulle det visa sig att det råkar vara ickevita män det rör sig om, så tas omedelbart idiotin till högre nivåer.
Citera
2014-03-01, 11:06
Medlem
MasterMillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGiddy

Ja, detta undrar jag också. Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man gör något sådant, det är som om att man ber om det.
Citera
2014-03-01, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MasterMiller
Ja, detta undrar jag också. Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man gör något sådant, det är som om att man ber om det.

Jävla sopa! Hon var garanterat packad och dessa två blattar "ville henne väl". PK-skadad så trodde hon att blattarna ville henne väl. Hade hon läst anti-PK-media så hade hon hellre krypit hem!

Jävla blattar, fan i helvete att våra kvinnor inte kan få redig hjälp på nattkvisten. Tack 7-klövern!!
Citera
2014-03-01, 11:18
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Dessa typer kommer snart vara ute på gatorna igen så som rättssystemet är konstruerat idag. För att se till att de inte kan fortsätta vara i Sverige måste namnen och personnumren fram. Någon som vet vilka det är eller hur man får identiteten på svinen??

Det är bara att begära ut förundersöknings- och rättegångsprotokoll. Eller hålla koll på tex. Realisten eller Fria Tider, de brukar länka till de protokollen när de gör artiklar om den här typen utav spännande kulturkrockar och möten mellan människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in