2014-03-01, 11:22
Medlem
Usch, stackars brud. Jag lider med henne men samtidigt måste man väl för i hela jävla helvetet ha lite vett i huvudet att man inte följer med två hel okända män i en bil. Det kan vara så att hon kanske har blivit drogad sen innan? Att de där två äckliga asen har redan under kvällen målfattat på den där tjejen? Vem fan vet...

En sak är säker att deras identitet borde komma ut. Bild och hela rubbet, de borde veta om att folk har dom som måltavlor. De borde gå runt och känna sig osäkra om de kommer hem på kvällarna eller inte, inte dessa unga tjejer vars liv nu är förstört för all framtid. Tack så jävla mycket för det Fittpolitiker!
Citera
2014-03-01, 11:22
Medlem
MissGiddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Jävla sopa! Hon var garanterat packad och dessa två blattar "ville henne väl". PK-skadad så trodde hon att blattarna ville henne väl. Hade hon läst anti-PK-media så hade hon hellre krypit hem!

Jävla blattar, fan i helvete att våra kvinnor inte kan få redig hjälp på nattkvisten. Tack 7-klövern!!

Chansen att jag skulle hoppa in i en bil med två främmande män, på natten, på helgen, på fyllan, på Hisingen sjunker drastiskt om det är två blattar. Men jag hade inte gjort det om det var två vita snubbar heller om jag ska vara ärlig...
Citera
2014-03-01, 11:27
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Jävla sopa! Hon var garanterat packad och dessa två blattar "ville henne väl". PK-skadad så trodde hon att blattarna ville henne väl. Hade hon läst anti-PK-media så hade hon hellre krypit hem!

Jävla blattar, fan i helvete att våra kvinnor inte kan få redig hjälp på nattkvisten. Tack 7-klövern!!

Du verkar själv inte vara den skarpaste kniven i kökslådan. Hur kan du vara så säker på att det är en av "våra kvinnor" som du uttrycker det? Kvinnor med utländsk bakgrund går också på krogen, dricker alkohol och blir utsatta för våldtäkter men det känns kanske lite jobbigt för dig att behöva tänka ett steg längre?
Citera
2014-03-01, 11:29
Medlem
blappes avatar
Tyvärr ser ju strömningarna ut som de gör i samhället idag; invandrare får inte tillskrivas några som helst negativa eller våldsamma egenskaper. När man är ung tjej, dom man får förmoda att hon är, så vill man passa in, och inte se sig själv som fördomsfull. Då går det som det går, jag pekar fingret på mångkulturförespråkare som de skyldiga.
Citera
2014-03-01, 11:30
Medlem
Curt-Steffans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
... Kvinnor med utländsk bakgrund går också på krogen, dricker alkohol och blir utsatta för våldtäkter men det känns kanske lite jobbigt för dig att behöva tänka ett steg längre?

Du har definitivt en poäng i vad du säger. Det kan mycket väl handla om en invandrartjej som har trott att inget kommer att hända, eftersom snubbarna också är invandrare och de brukar inte våldta sina egna.

Oavsett vilket, så är det jävligt synd om tjejen. Även om hon har varit nästan straffbart naiv.
Citera
2014-03-01, 11:31
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulls1
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....s-hem-valdtogs

Turligt nog hade hon en app instalerad så poliserna kunde lätt finna genierna.
Vilka är dom?

Hur fungerar denna app?
Citera
2014-03-01, 11:33
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Hur fungerar denna app?

"Find my iPhone"
http://www.apple.com/icloud/find-my-iphone.html
Citera
2014-03-01, 12:10
Bannlyst
Snälla, häng ut dom med namn och bild.
Jag funderar på att börja skriva ut posters med bild och fullständiga uppgifter på våldtäktsmän och pedofiler och sedan hänga upp i staden.
Citera
2014-03-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
Snälla, häng ut dom med namn och bild.
Jag funderar på att börja skriva ut posters med bild och fullständiga uppgifter på våldtäktsmän och pedofiler och sedan hänga upp i staden.
Vi har ingen namn och bild, men med tanke på ditt stundande projekt får jag anta att du har tillgång till den typen av saker. Leta där, du kanske hittar något.
Citera
2014-03-01, 12:37
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Jag tycker att man bör kunna göra det. Så tröttsamt med kvinnor som är rädd för alla män hela tiden. Risken att bli våldtagen är trots allt ytterst mikroskopisk.

Det är stor skillnad på vad man bör göra och vad man ska göra.

Riskminimering kallas det.
Citera
2014-03-01, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Så sant som det är sagt. Denna kvinna kan inte ha alla hästar hemma.

Får hoppas hon blir omyndigförklarad efter detta, för hennes egen skull. Det är livsfarligt att skicka ut begåvningsreserven ensam mitt i natten. Vad är det för fel på folk. Föräldrarna måste vara imponerade av dotterns senaste.
Citera
2014-03-01, 12:42
Medlem
hakro807s avatar
Innan vi vet någonting om BO eller GM så kanske det är läge att lugna sig med anklagelserna om att det handlar om invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in