• 1
  • 2
2014-02-26, 06:41
Bannlyst
Någon kvinna sa: "Det känns som om att ta fingret och jucka i näven fram och tillbaks, no big deal." Känslan att få en penis hos en kvinna har en mer bedövande effekt än skön?
Citera
2014-02-26, 08:30
Medlem
Louises avatar
Det går inte riktigt att beskriva. Du får väl prova själv helt enkelt I brist på riktig penis kan du ta en dildo, även om det är långt ifrån samma känsla.
Citera
2014-02-26, 11:45
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Någon kvinna sa: "Det känns som om att ta fingret och jucka i näven fram och tillbaks, no big deal." Känslan att få en penis hos en kvinna har en mer bedövande effekt än skön?

Den tjejen verkar ju inte ha haft så kul sex. Visst, det är väldigt individuellt vad man skulle beskriva som "skönt" men visst är det det med rätt person. Inte är det explosionsskönt men väldigt gött i allmänhet. När man är kåt innan känns det lite spänt men när man sedan blir penetrerad känner man sig avslappnad helt plötsligt och känner sig uppfylld. Det är det som är det bästa, precis när den förs in och man känner hur spänningarna släpper även om man kanske spänner sig på andra sätt. Jag skulle inte beskriva det som bedövande för det känns mycket, precis som man kan förvänta sig.

Men som sagt, det gör mycket för känslan att man är med någon man verkligen tänder på. En stor del sitter i stämningen och psyket där. Sedan kan killar tro att vi tjejer måste bli knullade i typ 40 min för att vara nöjda. Då blir det ofta lite tråkigt om inte killen är en jävel på att variera. Men visst önskar man att man var en sån som kom av lite juckande.
Citera
2014-02-26, 12:47
Medlem
Det tjejen nämner i TS känns sanningsenligt på ett sätt. Pröva att köra något hårt, lent och cylinderformat fram och tillbaka i en knuten näve. Då får man själva känslan av att något trycker en utåt, skapar ett rum som inte finns där. Men sedan tänker du dig att insidan av handen är mycket känslig och punkter som vill bli känna trycket om och om igen. Samt att det vid pekfingret sitter en punkt som är tre gånger känsligare än ett ollon som denna cylinder gnider sig emot. Tadaaa.
Citera
2014-02-26, 15:13
Bannlyst
Intressanta svar från 10 Sekunder och TSwellSeason.

Har själv aldrig varit i närheten av att få ha kört in snoppen i en kvinna varken i skolåldern eller i vuxna livet. Det har med nerverna att göra och som jag ser det är kvinnor ouppnåeliga och har väldigt svårt att ta kontakt och veta hur man ska föra sig. Många killar har inga problem med att få tjejer och vissa får inga alls under en hel livstid. Jag är en medelålders man som aldrig varit i närheten av sex och skäms att prata om det i vanliga livet för andra och håller därför inne med det. En högst naturlig önskan som aldrig kommer gå i uppfyllelse ändå är jag mycket intresserad av själva ämnet och kan inte sluta tänka på det. Hur det är och känns och allt detta.
Citera
2014-02-26, 15:26
Medlem
Ravenhydras avatar
Kan du inte bara spänna på en prostituerad i Amsterdam eller liknande, har man aldrig haft sex innan så ser jag flygbiljetten dit + för sexet en extremt billig investering för upplevelsen du kommer att få.

Din rädsla för kvinnor kanske släpper också, eller?
Citera
2014-02-26, 16:32
Medlem
10sekunders avatar
Luxaxaria, är inte det där lite väl OT? Det finns ett antal trådar som behandlar det där ämnet. Du verkar långt ifrån ensam, iaf.

Ni killar kan ju svara på hur känns det att knulla med kuk Känns så bisarrt att föreställa sig.
Citera
2014-02-26, 17:01
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Luxaxaria, är inte det där lite väl OT? Det finns ett antal trådar som behandlar det där ämnet. Du verkar långt ifrån ensam, iaf.

Ni killar kan ju svara på hur känns det att knulla med kuk Känns så bisarrt att föreställa sig.

Haha det är fan riktigt svårt att förklara, men det är som tidigare sagt, det måste ju finnas en attraktion där och man måste vara kåt. Är man inte kåt (men ändå har stånd) så är det inte "speciellt" skönt, alltså det är ju varmt å mysigt men ingen extraordinär känsla.

Är man däremot jävligt kåt och det typ dunkar i kuken och man kör in den. Tänk dig att du har kalla händer och sätter ner dom i en hink varmt vatten - det är behagligt som fan, man ryser till lite i kroppen - och sen detta x100. Om tjejen är riktigt våt så känns det inte så mycket i kuken mer än att det glider på bra (det gör en extra kåt) och fittan omfamnar kuken. Men efter ett tag så torkar ju fittsaften och det blir mer friktion, det blir skönare känsla i ollonet och det känns mer som att allt gnider mot fittväggarna varje gång man kör in och ut. Känslan sitter längst fram i ollonet och det är skönt helt enkelt.

Jag tror (VET) att det är mycket skönare för tjejen än för killen. Tjejer har ju känsligare klitta, g-punkt, livmodertappen osv.. fler känsligare/skönare ställen.
Senast redigerad av rejman 2014-02-26 kl. 17:03.
Citera
2014-02-26, 17:27
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejman

Intressant, speciellt det där med att känslan mest sitter i ollonet! Vet ju att det är känsligast där men tänkte att det var en känsla över hela kuken eller något xD Bultar det eller späns? Känner man något i pungen? Känns det liknande när man runkar eller är värmen den största skillnaden? Läskigt att bli avsugen?

Äh, omöjligt att veta vilka som har det skönast. Men ni har fördelen att komma lätt. En del av oss tjejer har det aningen svårare
Citera
2014-02-26, 17:37
Medlem
zergrushs avatar
Det känns så intimt att ha någon i sig! Att han liksom tänder på en och har det skönt samtidigt som han får mig att ha det väldigt skönt ^^
Det är så nice när han tar ett hårt tag om höfterna på en och bara kör... Älskar det!

Tycker det är väldigt upphetsande att han kommer i mig av samma anledningar. Att man liksom kan driva honom ända till slutmomentet och får vara helt nära honom när så sker..
Senast redigerad av zergrush 2014-02-26 kl. 17:43.
Citera
2014-02-26, 18:09
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Intressant, speciellt det där med att känslan mest sitter i ollonet! Vet ju att det är känsligast där men tänkte att det var en känsla över hela kuken eller något xD Bultar det eller späns? Känner man något i pungen? Känns det liknande när man runkar eller är värmen den största skillnaden? Läskigt att bli avsugen?

Äh, omöjligt att veta vilka som har det skönast. Men ni har fördelen att komma lätt. En del av oss tjejer har det aningen svårare

Man känner nästan bara i ollonet alltså, klart resten av kuken också men inte på samma sköna sätt. Alltså om man haft stånd ett tag typ under förspelet så kan det kännas att kuken är galet hård och att det typ bultar av blodtrycket. Nej pungen känner ingenting, man kan känna att den slår emot ibland, smackande ljud haha. Största skillnaden är värmen och att det är vått/glider. Bästa är när man står i doggy och tjejen juckar själv, då känns det lite som hon runkar av kuken, man bara står där och får den "knullad". Avsugningar är underbart, inte alls läskigt.

Jag är helt säker på att tjejer har det överlag skönare. Det tar längre tid för er att få orgasm (även om det kan gå fort ibland) men när ni väl kommer dit så är det sjukt, ni ålar runt och kan knappt ligga still. Jag är helt säker alltså, tjejer kan ju komma flera gånger under ett knull. Man måste bara hitta vad man tycker är skönt!
Citera
2014-02-26, 19:06
Bannlyst
Måste kännas bra även för mannen när han fått tilfredställa kvinnan, gillar tanken på att kvinnor blir vilda i sängen som Rejman beskrev.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in