Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Det framkommer fler och fler bevis för den saken. ZOG-pengar till militär och ekonomisk sponsring av oppositionen. USA-judar som sitter och diskuterar vem som ska bli ny premiärminister långt innan det ens är klart att Janukovitj förlorar.
Du får ursäkta, det men var bevis för att sionistmaffian (startat) revolutionen jag efterfrågade. Inte om de i ett senare skede, när de sett revolutionen komma, hoppat på tåget, eller i nuvarande skede, försöker ta kommando. Själva den nationella situationen står liksom och faller med just hur det ligger till med detta, dvs, hur äkta det ukrainska folkets stöd är för vad som sker.
Knappast bör man tvivla på att de flesta stormakter (speciallt Israel) har speciell underätteslsepersonal, som inte gör annat än övervakar minsta revolutionära tendenser i hela deras intressesfär. främst i Europa och Mellanöstern, givetvis. Detta är också en del i den nya globalistiska doktrinen som började användas på ett mer avancerat sätt, iom Obamas inträde i vita huset. Det talades en hel del om detta innan han blev vald. Hur en ny "mjukare" (imperalistisk) strategi behövdes, i spåren efter George Bush's mycket impopulära anfallskrig.
Personligen lägger jag noll vikt vid vad några vidriga agendajudar sitter och dregglar om i någon tidning eller tv ruta. Sådana kryp till människor är så fullkomligt uppfyllda av sig själva så att skiten nästan rinner ur käften på dem. De försöker bara få folk att tro på att de har större makt än vad de egentligen har. Att de nästan styr helt över massmedia gör dock tyvärr att denna typ av propaganda får önskad effekt.
Men egentligen, om man bara tänker efter lite, så är de inte så himla svårt att förutse mycket av det som sker.
Citat:
Eftersom oberoendet från Ryssland redan från början villkorats med ett beroende till NWO. Något nationalisterna i Svoboda också vetat om och accepterat.
Nu har jag varit jävligt upptagen med vardagssysslor ett tag, och därmed säkert missat en hel del viktiga händelser. Men kan du vara snäll och konkretisera detta mer specifikt?
Citat:
Inte om nationalisterna har i stort samma åsikter som den övriga oppositionen.
Beror väl på hur man definierar nationalister i Ukraina, men jag är dock ganska övertygad om att de inte har samma åsikter som sionistmaffian. Det minsta vi kan vara säkra på iaf, är att de svenskar som rest ner, inte, ser på saken subjektivt, med sionistiska ögon. Deras ögonvittnesskildring blir därför mycket intressant att ta del av.
Citat:
Fast den här kuppen är ju inte bara en meningslös handling, det är en kontraproduktiv handling. "Frånvaro av handling" hade varit mycket bättre för världen och för Europa än ZOG-kuppen, som gör att europeiska nationalister riskerar att få en mycket svagare Putin att samarbeta med, vilket gör att europeiska nationalisters möjligheter minskar. Hade fler haft mitt defaitistiska tänkande i den här frågan så hade nationalismen stått i en mycket mer gynnad position.
Det är inte kuppen som är den nationalistisk revolutionen. Snarare kan man se kuppen som en kuppförsök av den ukrainska nationalismen. Ett kuppförsök man mycket väl kan slå tillbaka, om rätt information finns tillgänglig, och att man får rätt personer på rätt plats.
Citat:
Jag tror inte nödvändigtvis att de är lågbegåvade (även om deras omvärldsanalys verkar ha stannat nånstans efter "hata ryssland, hata ryssland, hata ryssland") utan framförallt att deras intressen är av ett helt annat slag än våra intressen. Deras nationalism är inkompatibel med svensk nationalism.
Jag tror inte riktigt på allt detta hat, som någon slags fundamental del av det som sker i den nationalistiska revolutionen. Jag anser heller inte att det finns olika typer av nationalism, menat i ordets sanna innebörd. Om så ändå skulle vara fallet, att allt går ut på simpel geopolitisk dogmatism. Då är det helt enkelt kört för den Ukrainska nationalismen. Men som sagt, jag tycker du överförenklar när du bara gör detta till en fråga om simpelt rysshat.
Citat:
Länka gärna till något uttalande från honom. Hade varit intressant iom att han har starka kopplingar till Ukraina. Jag har letat men inte hittat, tycker han har varit märkligt tyst i frågan.
Det var någon annan som tacksamt länkade till ett av hans senaste radioprogram, där han fördjupar sig i ämnet. Daterat 02-24-14.
http://www.renseradioarchives.com/dduke/