2014-02-22, 18:14
Medlem
piovs avatar
Sg detta idag, hller p att tanka. Sg rtt kul ut om man kikar youtube.

Ngon som spelar?

Sg ingen annan post om detta.

Loadout is the fast-paced, free to play multiplayer shooter featuring over-the-top frenetic action, comedic violence, and Weaponcrafting with billions of combinations.
Citera
2014-02-22, 18:24
Medlem
rtt kul, duktigt kryddat med verdriven humor. gameplay mssigt r det inget direkt speciellt, frdelen r att man kan utforma sina egna vapen till en stor bredd, dock kostar detta valuta i spelet som man fr vldigt segt eller s fr man betala med riktiga pengar.
Citera
2014-02-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
dock kostar detta valuta i spelet som man fr vldigt segt eller s fr man betala med riktiga pengar.

Du kan inte kpa ngot som har med vapen, ganater osv att gra fr riktiga pengar, s det r inge p2w. Det nda du kan kpa fr riktiga pengar r skins, emotes osv
Citera
2014-02-22, 21:56
Medlem
fistvakts avatar
Krt ett par matcher bara, inte fastnat fr det s hrt, men lite kul tidsfrdriv r det allt, och ganska skn grafik och humor!

Kul att man fr vlja uppgraderingar till vapen och s, men skulle aldrig lgga ner ngra pengar p det.
Citera
2014-03-06, 15:57
Medlem
theops avatar
Ingen som lirar nu? Jag har spelat runt 55timmar ingame nu och tycker det r roligt iaf. Gillar humorn med spelet, samt att man sjlv vljer vilket vapen man vill. Tycker det r helt ok balanserat ocks, finns inget OP vapen jag tnkt p iaf .
Citera
2014-03-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theop
Ingen som lirar nu? Jag har spelat runt 55timmar ingame nu och tycker det r roligt iaf. Gillar humorn med spelet, samt att man sjlv vljer vilket vapen man vill. Tycker det r helt ok balanserat ocks, finns inget OP vapen jag tnkt p iaf .

tycker elden r rtt op, sen healing ibland beroende p vad som hnder annars helt ok, dock inte lirat p rtt lnge nu
Citera
2014-03-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theop
Jag spelar till och frn, hade grna spelat lite med dig om du knner fr det! PM:a ditt steamnamn till mig.
Citera
2014-03-10, 10:32
Medlem
theops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
tycker elden r rtt op, sen healing ibland beroende p vad som hnder annars helt ok, dock inte lirat p rtt lnge nu
Sjlv tycker jag elden r rtt degig d man oftast dr sjlv d motspelaren hinner skjuta mer p en innan man dr. Dock r det kul att man fr massa kills efter man sjlv dtt .
Healing har jag aldrig krt med haha, tycker det r riktigt trkigt med folk som springer runt och healar...
Citera
2014-03-10, 22:18
Medlem
The Crashs avatar
Tycker detta r skitkul . Det tar inte lng tid innan man blir bra p det, men ibland knns det som att man har riktigt mycket flyt.
Citera
2014-03-13, 12:26
Medlem
theops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker detta r skitkul . Det tar inte lng tid innan man blir bra p det, men ibland knns det som att man har riktigt mycket flyt.
Verkligen! Jag gillar det skarpt och snart uppe i 100timmar ingame haha, adda Xentrias om ni vill lira!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in