2014-02-22, 18:14
Medlem
piovs avatar
Såg detta idag, håller på att tanka. Såg rätt kul ut om man kikar youtube.

Någon som spelar?

Såg ingen annan post om detta.

Loadout is the fast-paced, free to play multiplayer shooter featuring over-the-top frenetic action, comedic violence, and Weaponcrafting with billions of combinations.
Citera
2014-02-22, 18:24
Medlem
rätt kul, duktigt kryddat med överdriven humor. gameplay mässigt är det inget direkt speciellt, fördelen är att man kan utforma sina egna vapen till en stor bredd, dock kostar detta valuta i spelet som man får väldigt segt eller så får man betala med riktiga pengar.
Citera
2014-02-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
dock kostar detta valuta i spelet som man får väldigt segt eller så får man betala med riktiga pengar.

Du kan inte köpa något som har med vapen, ganater osv att göra för riktiga pengar, så det är inge p2w. Det ända du kan köpa för riktiga pengar är skins, emotes osv
Citera
2014-02-22, 21:56
Medlem
fistvakts avatar
Kört ett par matcher bara, inte fastnat för det så hårt, men lite kul tidsfördriv är det allt, och ganska skön grafik och humor!

Kul att man får välja uppgraderingar till vapen och så, men skulle aldrig lägga ner några pengar på det.
Citera
2014-03-06, 15:57
Medlem
theops avatar
Ingen som lirar nu? Jag har spelat runt 55timmar ingame nu och tycker det är roligt iaf. Gillar humorn med spelet, samt att man själv väljer vilket vapen man vill. Tycker det är helt ok balanserat också, finns inget OP vapen jag tänkt på iaf .
Citera
2014-03-07, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theop
Ingen som lirar nu? Jag har spelat runt 55timmar ingame nu och tycker det är roligt iaf. Gillar humorn med spelet, samt att man själv väljer vilket vapen man vill. Tycker det är helt ok balanserat också, finns inget OP vapen jag tänkt på iaf .

tycker elden är rätt op, sen healing ibland beroende på vad som händer annars helt ok, dock inte lirat på rätt länge nu
Citera
2014-03-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theop
Jag spelar till och från, hade gärna spelat lite med dig om du känner för det! PM:a ditt steamnamn till mig.
Citera
2014-03-10, 10:32
Medlem
theops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
tycker elden är rätt op, sen healing ibland beroende på vad som händer annars helt ok, dock inte lirat på rätt länge nu
Själv tycker jag elden är rätt degig då man oftast dör själv då motspelaren hinner skjuta mer på en innan man dör. Dock är det kul att man får massa kills efter man själv dött .
Healing har jag aldrig kört med haha, tycker det är riktigt tråkigt med folk som springer runt och healar...
Citera
2014-03-10, 22:18
Medlem
The Crashs avatar
Tycker detta är skitkul . Det tar inte lång tid innan man blir bra på det, men ibland känns det som att man har riktigt mycket flyt.
Citera
2014-03-13, 12:26
Medlem
theops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker detta är skitkul . Det tar inte lång tid innan man blir bra på det, men ibland känns det som att man har riktigt mycket flyt.
Verkligen! Jag gillar det skarpt och snart uppe i 100timmar ingame haha, adda Xentrias om ni vill lira!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in