2006-08-14, 23:54
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The guide
Vem kan betvivla sanningsenligheten i dessa två inlägg?!?

I bägge fallen alltså ett tiotal vittnen effektivt undanröjda!

Och de korrupta massmedia bara spelar med och tiger!

Ännu märkligare e det att enligt Mankans Teori så var William Greer inte bara Chaufför för JFK utan också FBI Agent.

Och vad hände med Zapruder filmen?
Jo den konfiskerades av FBI.. och ändå lyckas Mankan "se" att Greer Skjuter JFK

rätt lustigt faktiskt.
Citera
2006-08-31, 07:01
Medlem
sten.bs avatar
Lite ved på brasan.

Brown said that in the immediate aftermath of the convention Hunt and Johnson mapped out a strategy to kill Kennedy.

"It was a total political crime and H.L. Hunt really controlled what actually happened to John Kennedy - he and Lyndon Johnson," said Brown.

"They had this lodge....outside of Dallas and they would meet there....he chose different people to do certain things for him and I'm sure it went on about two years prior to the assassination of John Kennedy."

http://www.prisonplanet.com/articles/august2006/300806jfk.htm
Citera
2006-08-31, 17:46
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Lite ved på brasan.

Brown said that in the immediate aftermath of the convention Hunt and Johnson mapped out a strategy to kill Kennedy.

"It was a total political crime and H.L. Hunt really controlled what actually happened to John Kennedy - he and Lyndon Johnson," said Brown.

"They had this lodge....outside of Dallas and they would meet there....he chose different people to do certain things for him and I'm sure it went on about two years prior to the assassination of John Kennedy."

http://www.prisonplanet.com/articles/august2006/300806jfk.htm

Och vem sköt JFK enligt dig?
Citera
2006-08-31, 19:27
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Och vem sköt JFK enligt dig?

Mossad/CIA
Citera
2006-09-01, 10:39
Medlem
http://video.google.com/videoplay?docid=-4315024059102108031
Citera
2006-09-01, 10:55
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b
Mossad/CIA

Sådär ja, då var det bara någon slags konkret bevisning som saknas också.
Citera
2006-09-01, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Sådär ja, då var det bara någon slags konkret bevisning som saknas också.
Försök bevisa att Oswald gjorde det

Se filmen i länken jag postade.
Citera
2006-09-01, 11:40
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaken
Försök bevisa att Oswald gjorde det

Se filmen i länken jag postade.

Hävdar du på fullt allvar att det finns någon konkurrerande teori med mer konkreta hands-on bevis än att Oswald skulle ha gjort det?

Även om det finns hål och utrymme för spekulationer så får man väl ändå påstå att det finns en hel del konkret bevisning mot LHO.
Citera
2006-09-01, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Hävdar du på fullt allvar att det finns någon konkurrerande teori med mer konkreta hands-on bevis än att Oswald skulle ha gjort det?

Även om det finns hål och utrymme för spekulationer så får man väl ändå påstå att det finns en hel del konkret bevisning mot LHO.
Du har inte sett filmen? eller?
Citera
2006-09-01, 13:30
Medlem
Pads avatar
Citat:
Du har inte sett filmen? eller?

Inte hela, men de bitar jag sett var inte direkt imponerande. Enligt mig så är Alex "ugglegudar" jones bra mycket värre än Michael Moore på selektiv klippning och att göra ett case av en fjäder.

Jag upprepar min fråga, menar du på fullt allvar att det finns NÅGON annan teori med bättre bevisning?
Citera
2006-09-01, 13:59
Medlem
Hävdar ingenting. Angående uggle gudarna så var det få som trodde på bohemia ugglan tills Alex exponerade dess troföljare.

Och igen, kan du bevisa att Oswald mördade Kennedy?
Citera
2006-09-07, 00:36
Medlem
Mankans avatar
Citat:
Hävdar ingenting. Angående uggle gudarna så var det få som trodde på bohemia ugglan tills Alex exponerade dess troföljare.

Och igen, kan du bevisa att Oswald mördade Kennedy?

Här ska du få en MYCKET INTRESSANT VIDEO med Bill Cooper (han som mördades för något år sedan...), där han med hjälp av Zapruder-filmen bevisar att chaffisen William Greer knäppte JFK:

http://newsbunker.com/component/option,com_d4j_ezine/Itemid,185/task,read/page,1/category,65/article,15389

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in