Citat:
Ursprungligen postat av MrChrillemannen
Kul med teknik.. :/
Jag skrev ett ganska långt svar och befinner mig plötsligt utloggad..
- - -
LHO jobbade för FBI med en lön på 200 dollar i månaden. Han hade teknisk utrustning gömd hemma för underrättelsetjänst med b.l.a kameror som inte ens fanns på öppna marknaden. Han arbetade sannolikt också för Naval Intelligence och för CIA. Han deltog (skenbart) i komplotten och jobbade för FBI såsom agent "under cover". Dagen innan mordet var han inne på FBI-kontoret i Dallas och lämnade ett skriftligt meddelande (förstört). Dessutom använde man sig av dubbelgångare i hans ställe (!)..
Ja, det var ju verkligen synd när du nu fått till en sån lång text.
Jag har råkat ut för precis likadant några gånger. Numera ser jag alltid till vid längre
inlägg att markera textstycket och sedan kopiera det, för säkerhets skull.
Så man slipper vidare att vara med om det ack så förtretliga att alltsammans försvinner av
någon orsak, som just det du beskriver; att behöva konstatera sig vara utloggad...
Man kan också vidta den "säkerhetsåtgärden" att man ser till att det ligger ytterligare
en flashback-tråd uppe, för då upptäcker man snabbt hur det ligger till med just in- och
utloggningsläget.
Jaha, det var intressanta uppgifter om Oswald du delgav där!
Detta med att han hade en mängd teknisk utrustning hemma hos sig, har jag nog råkat
missa tidigare.
Hoppas att du tycker det är mödan värt att fortsätta ett deltagande i tråden.
Du har helt klart mycket att bidra med.