Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Såret på JFK:s hals var efter den Traketomi som Doktor Malcolm Perry utförde på Parkland Hospital i ett desperat försök att rädda presidentens liv.
Menar du att Dr Perry var anknuten till Illuminati?
Jaha, så blev jag lurad i fällan igen. Det var precis därför jag skrev att jag hoppas slippa diskutera med personer som inte vaknat upp till att det finns en konspiration mot mänskligheten.
Jag ska fatta mig kort.
Klicka här
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKperry.htm
Trakeotomi? Nix! Exit wound? Ja! Ingående kula kan bara ha kommit från ca 180 (170-190) grader.
"When John F. Kennedy was shot on 22nd November, 1963, he was taken to Parkland Hospital and was treated by Dr. Perry. He performed a tracheotomy over the small wound in Kennedy's throat,
therefore inadvertently destroying crucial evidence concerning the direction of the bullet that hit the president. At the press conference that followed the death of Kennedy,
Perry stated that he thought the throat hole looked like an entrance wound.
Ingångshål? En läkare. En idiot? Personen har fått halva hjärnan sönderskjuten och Dr. Perry anser att det är läge och klokt att göra en Trakeotomi. Jättelogiskt, eller hur?
Köpt av Illuminati? 100%!
Tillbaka till ritbordet. Vad har JFK och Mutassim gemensamt? Det måste finnas en koppling i Illuminatis sjuka hjärnor.