2012-05-19, 22:13
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TallyStick
Så övermodig är jag inte att jag ska behöva ignorera personer som jag vill diskutera med.

I JFK:s fall så är såret skrämmande likt Mutassims. Såret är ju givetvis inte dödsorsaken i JFK:s fall men vi vet inte hur Mutassim avled. Oswald kan inte ha orsakat det om han sköt från JFK:s högra sida. !

Såret på JFK:s hals var efter den Traketomi som Doktor Malcolm Perry utförde på Parkland Hospital i ett desperat försök att rädda presidentens liv.
Menar du att Dr Perry var anknuten till Illuminati?
Citera
2012-05-19, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvagrippa
Såret på JFK:s hals var efter den Traketomi som Doktor Malcolm Perry utförde på Parkland Hospital i ett desperat försök att rädda presidentens liv.
Menar du att Dr Perry var anknuten till Illuminati?

Jaha, så blev jag lurad i fällan igen. Det var precis därför jag skrev att jag hoppas slippa diskutera med personer som inte vaknat upp till att det finns en konspiration mot mänskligheten.

Jag ska fatta mig kort.

Klicka här http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/JFKperry.htm

Trakeotomi? Nix! Exit wound? Ja! Ingående kula kan bara ha kommit från ca 180 (170-190) grader.

"When John F. Kennedy was shot on 22nd November, 1963, he was taken to Parkland Hospital and was treated by Dr. Perry. He performed a tracheotomy over the small wound in Kennedy's throat, therefore inadvertently destroying crucial evidence concerning the direction of the bullet that hit the president. At the press conference that followed the death of Kennedy, Perry stated that he thought the throat hole looked like an entrance wound.

Ingångshål? En läkare. En idiot? Personen har fått halva hjärnan sönderskjuten och Dr. Perry anser att det är läge och klokt att göra en Trakeotomi. Jättelogiskt, eller hur?

Köpt av Illuminati? 100%!

Tillbaka till ritbordet. Vad har JFK och Mutassim gemensamt? Det måste finnas en koppling i Illuminatis sjuka hjärnor.
Citera
2012-05-20, 09:59
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Personligen är jag av den uppfattningen att det inte behövs några konspirationer. Det räcker ofta med en enda man med en snedvriden personlighet som skaffar sig ett hyfsat gevär eller en väl fungerande bomb.

Eller en grupp individer med samma galna samhällssyn: Japanska röda armén, Röda khmererna, SA, Waffen-SS, Rote Armee Fraktion, Hikari no Wa, Camicia Nera, Heaven's Gate, Peoples Temple, Aum Shinrikyo (Aleph) för att nämna några få.

Men om det är en grupp så kan man väl också tolka det som en konspiration?
Citera
2012-05-20, 17:00
Medlem
Grandiosos avatar
Den här liraren var onekligen skum så det förslår...

Citat:
David Sanchez Morales, aka "El Indio," worked for the CIA under the cover of Army employment. He was involved in PBSUCCESS, the CIA's 1954 overthrow of the Guatemalan government, and rose to become Chief of Operations at the CIA's large JMWAVE facility in Miami. In that role, he oversaw operations undertaken against the regime of Fidel Castro in Cuba.

Citat:
After Morales' retirement in 1975 he returned to his native Arizona, and died of a heart attack in 1978. HSCA investigator Gaeton Fonzi traced Morales to Wilcox, Arizona shortly after Morales' death, and talked to his lifelong friend Ruben Carbajal and a business associate of Morales' named Bob Walton. Walton told Fonzi of an evening, after many drinks, when Morales went into a tirade about Kennedy and particularly his failure to support the men of the Bay of Pigs. Morales finished this conversation by saying "Well, we took care of that son of a bitch, didn't we?" Carbajal, who had been present at the confession, corroborated it.

Morales was also named by Howard Hunt as a participant in the JFK assassination.

http://www.maryferrell.org/wiki/inde...re_of_That_SOB
Citera
2012-05-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Den här liraren var onekligen skum så det förslår...

http://www.maryferrell.org/wiki/inde...re_of_That_SOB
Så där ja, nu börjar det likna något!
Citera
2012-05-20, 20:07
Medlem
Vad finns det rekommendabla böcker i det här ämnet?
Citera
2012-05-20, 20:14
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Så där ja, nu börjar det likna något!

Jo, men jag har nog missat vilka som verkligen ligger bakom här och för all del
allt annat djävulskap i världen genom alla tider...
En användare har ju varit generös och storsint nog att bringa den hemska SANNINGEN
till tråden efter alla dessa sidor...det är ju Illuminati som oändligt ondskefullt
håller i alla trådar... ...hur fan har jag kunnat undgå att fatta detta tidigare...?
Ja, verkligen pinsamt!

Vad vi utan dröjsmål bör sluta upp kring allesammans, vi offer, "bakom ljuset förda"-stackare:

http://www.topsecretwriters.com/wp-c...-destroyed.jpg
Citera
2012-05-20, 20:34
Medlem
Hur visste du det? JFK begick självmord med en cyanidkapsel i bilen, därför att han precis upptäckte att han inte var en människa i egentlig mening utan en android som styrdes av illuminati med hjälp av LSD och skopolamin bland annat. Skottskadorna från Zapruderfilmen datoranimerades av CIA med en tidig betaversion av en IBM System/360.

http://en.wikipedia.org/wiki/IBM_System/360
Citera
2012-05-23, 00:35
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Kennedy assassination is author's life's work

Citat:
Harrison Livingstone, 75, who ranks among the world's most prolific investigative authors on the assassination of President John F. Kennedy, has been a serious writer for most of his life.

Citat:
Livingstone seized on the opportunities stemming from that connection. He has written 3,400 pages about the assassination of Kennedy and what he is certain is a conspiracy to hide the facts about what really happened in Dallas on Nov. 22, 1963.

The truth, said Livingstone, is that four men (none of them Lee Harvey Oswald) fired 13 shots at Kennedy, and some of the fatal bullets struck the president in the front of the head and neck — not the just the back, as the Warren Commission Report said.
Livingstone said Kennedy's murder was orchestrated in part by FBI Director J. Edgar Hoover, partly for the benefit of wealthy Texas oilmen and others who were heavily invested in the war industry and stood to lose billions if the U.S. withdrew from Vietnam. Vice President Lyndon Johnson, a friend to those barons, was a heartbeat away from solving their problem.

Citat:
His Zapruder book, copyrighted in 2004, includes a frame-by-frame analysis of the home movie, itemizing 13 anomalies that, said Livingstone, provide irrefutable proof that the film was edited.

Alternate film

Crucial frames were deleted, he said, to provide the illusion that Kennedy was shot 40 feet from the spot where the bullet struck him. One example: Alternate footage of the assassination known as the Nix film shows Hill wrapping his arms around the first lady and pushing her off the trunk of the limo and back into her seat in the chaotic seconds after the bullets struck the president. Those frames in the Zapruder film show a different scene than Hill described to the Warren Commission. Hill's account can be seen in the Nix film.
The purpose of the fraud, Livingstone said, was to give the impression that JFK was shot only from behind. The truth, he said, is that the president was killed by one of two snipers who were hiding in manholes on either side of an overpass in front of Kennedy's motorcade. Trajectory analysis proves Kennedy and Texas Gov. John Connally were shot from that bridge, he said.

http://www.mercurynews.com/breaking-...ors-lifes-work

Och hur ska vi värdera denne oförtröttlige privatspanares något avancerade slutsatser?
Något att fästa avseende vid eller är det bara "smörja" som han kommer med, denne
lite besatte Harrison Livingstone?
Citera
2012-05-23, 02:01
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
http://www.mercurynews.com/breaking-...ors-lifes-work

Och hur ska vi värdera denne oförtröttlige privatspanares något avancerade slutsatser?
Något att fästa avseende vid eller är det bara "smörja" som han kommer med, denne
lite besatte Harrison Livingstone?

Jag har läst två av hans böcker high treason 1&2. Ettan är skriven tillsammans med Robert Groden och är lite ojämn. Ganska okritisk uppräkning av strange deaths list och en ganska rörig genomgång av de medicinska bevisen. I en appendix har den en bra och kortfattad sammanfattning av Milteer-historien.

I tvåan har han intressanta intervjuer med en del av Betsheda-personalen som Paul O Connor och Denis David. Intvjuar också vittnen ur presidenten Dallas-entourage som Malcom Kilduff, Bill Moyers och Evelyn Lincoln.

Harrison Livingstone själv har jobbat som undersökande journalist,Boston Globe, och är utan tvekan en stor beundrare av John F Kennedy. Han är dekorerad för hjältemod då han avväpnat en våldsam rånare med risk för eget liv. Kan tveklöst läsas med kritisk respekt.
Citera
2012-05-23, 17:00
Medlem
Grandiosos avatar
Men är inte denne Harrison Livingstone ute och cyklar riktigt här när han vill ha
det till att så mycket som 13 skott avlossades den dagen i Dallas...?
Vad bygger han detta på? Med förekomst av en sån intensiv beskjutning borde det ju
rimligtvis varit en fullständigt sönderpepprad president som i illfart anlände till
Parkland Hospital... och kulor skulle väl ha påträffats lite överallt kring Dealey Plaza...

Och det här med skyttar placerade i "manholes", låter inte det minst sagt snurrigt...?
Föga verklighetsförankrat? Jag förhåller mig nog ganska tveksam till hans slutsatser...

Citat:
The truth, he said, is that the president was killed by one of two snipers who were hiding in manholes on either side of an overpass in front of Kennedy's motorcade. Trajectory analysis proves Kennedy and Texas Gov. John Connally were shot from that bridge, he said.

Här är förresten ett klipp jag råkade på idag och som kan vara värt att kolla upp:

"CIA Behind JFK Assassination"
http://www.youtube.com/watch?v=XOCxW8Q55yA
Senast redigerad av Grandioso 2012-05-23 kl. 17:23.
Citera
2012-05-23, 17:52
Medlem
Grandiosos avatar
Det ska ju tydligen ha funnits planer på att likvidera presidenten redan i Miami,
vilket framgår av ökände högerextremisten Joseph Milteers uttalanden.
Så här föll hans ord den gången:

"The Milteer Conversation"
http://www.youtube.com/watch?v=V8T0v0xP_lA

Och mot bakgrund av denna vetskap så borde man väl rimligtvis ha skärpt säkerheten kring
JFK vid besöket i Dallas och absolut inte låtit honom få färdas i en öppen limousin.
Det är högst anmärkningsvärt att det inte vidtogs strängare åtgärder!

Mera om Milteer:

"Threat in Miami: The Milteer Tape"
http://www.youtube.com/watch?v=EdbVyhzCcq4
Senast redigerad av Grandioso 2012-05-23 kl. 17:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in