2015-02-27, 20:20
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wearcapefly
Snubblade över ett rätt bra erbjudande från dem. fria samtal, fria sms och 5gb surf för 100 spänn. Vad är haken tror ni?

Utan att du berättat nåt mer så gissar jag att haken är att priset gäller de tre första månaderna sen blir det dubbelt.
Citera
2015-02-28, 00:16
Medlem
wearcapeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Utan att du berättat nåt mer så gissar jag att haken är att priset gäller de tre första månaderna sen blir det dubbelt.

De påstår att det är det priset som gäller, inte något erbjudande som övergår i något annat. jag är givetvis inte dummare än att jag starkt misstänker att prissättningen är falsk, men jag tog det ändå.
Citera
2015-02-28, 09:11
Medlem
Citat:
De påstår att det är det priset som gäller, inte något erbjudande som övergår i något annat. jag är givetvis inte dummare än att jag starkt misstänker att prissättningen är falsk, men jag tog det ändå.

Är det ett studenterbjudande? Då gäller följande:
Mån 1-3: 100kr/månad
Därefter: 200kr/månad
Citera
2015-02-28, 10:01
Medlem
wearcapeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakes.
Är det ett studenterbjudande? Då gäller följande:
Mån 1-3: 100kr/månad
Därefter: 200kr/månad

nej, det är ett erbjudande bundet till en större stad i norrland. vimla.se slash umea
Citera
2015-02-28, 10:05
Medlem
Citat:
nej, det är ett erbjudande bundet till en större stad i norrland. vimla.se slash umea

Oj, men då är det nog lugnt! Vimla är en bra operatör och håller vad de säger. Så när det står så tydligt finns det ju inget som kan feltolkas. Spara sidan, om du vill känna dig extra trygg.
Citera
2015-03-23, 22:04
Medlem
xmodules avatar
Citat:

Fick du ditt kort? Eller email bekräftelse?
Citera
2015-03-24, 02:10
Medlem
Nu har de kommit med en studentdeal, fria samtal, sms och mms inkl. 10GB surf 4G för 100kr/månad, alltid, ej bara de första månaderna. De var tydligen och delade ut vouchers i Lund. helt sinnessjukt billigt. De har tydligen lagt in en spärr på hemsidan nu så man måste ha voucher/flyer för att kunna ta del av abonnemanget. https://vimla.se/bestall/studentkampanj

Ingen som har fått tag på en voucher/flyer?
Citera
2015-03-24, 11:35
Medlem
Apropå den begränsade studentkampanjen Vimla kör just nu; saxat från deras startsida:
Citat:
Du får alltid vår bästa deal.
Visst känns det surt när du köpt något och dagen efter så sänks priset. Sänker vi abonnemangspriset gäller det alla medlemmar. Du får alltså alltid få vårt bästa abonnemangspris.
Edit: Bra svenska förresten.
Senast redigerad av sneppons 2015-03-24 kl. 11:38.
Citera
2015-05-05, 20:16
Medlem
Vad kostar det att sms till utländska mobilnummer? Har letat på hemsidan men inte hittat något svar. För Hallons kunder är det gratis.
Citera
2015-05-06, 05:30
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Vad kostar det att sms till utländska mobilnummer? Har letat på hemsidan men inte hittat något svar. För Hallons kunder är det gratis.

Det är samma priser som för Telenors kunder om jag minns rätt
Kolla själv här för det eventuella landet du vill skicka sms till: https://vimla.se/om-mobilabonnemanget/#!/utomlands
Citera
2015-05-06, 10:47
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pu

Det kostar 2.95 kr/sms. Halebop och Hallon tar 0 kr.

Vimla/Telenor har också en oförskämt hög samtalstaxa till utlandet, t.ex. till en tysk mobil 7.00 kr!!! Billigaste svenska operatör tar 0,49 kr/min.

Om man däremot befinner sig i utlandet så har ju EU reglerat de priserna, så då kan inte Vimla/Telenor ta sina svindyra priser.
Citera
2015-05-10, 19:59
Medlem
Tack för era svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här