2014-05-22, 12:16
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakes.
Hallons abonnemang, framförallt stor, är ju mer prisvärt än Comviqs motsvarighet.
Hallon Stor: 50kr/GB
Comviq Fastpris: 82kr/GB

Ändå 32kr skillnad per GB om man ser till surfen. Att få 5GB hos Comviq kostar ju dessutom 245kr+90kr, alltså 335kr...

Man ser över marknaden hela tiden. I dagsläget kommer man inte att införa 4G.

Ok, varför vill dem inte införa 4G?
Citera
2014-05-22, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Ok, varför vill dem inte införa 4G?

Man vill erbjuda 4G - men samtidigt vill man att de som vill ha 4G ska välja 3 istället. Men det kommer troligtvis!
Citera
2014-05-23, 08:07
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cupcakes.
Man vill erbjuda 4G - men samtidigt vill man att de som vill ha 4G ska välja 3 istället. Men det kommer troligtvis!

Ok, och dem vill att kunderna ska välja tre för att dem ska få mer inkomster då eller?
Citera
2014-05-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Ok, och dem vill att kunderna ska välja tre för att dem ska få mer inkomster då eller?

Japp.
Citera
2014-09-29, 22:49
Bannlyst
https://vimla.se/om-mobilabonnemanget/#!/tipsa

Kan man alltså komma ner i 0 kr/månad hur länge som helst bara man tipsar tillräckligt många?
Senast redigerad av peterj76 2014-09-29 kl. 23:01.
Citera
2014-09-30, 16:34
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
https://vimla.se/om-mobilabonnemanget/#!/tipsa

Kan man alltså komma ner i 0 kr/månad hur länge som helst bara man tipsar tillräckligt många?
Kort svar: Ja
Långt svar: Ja, men om personerna du tipsar väljer att pausa eller avsluta sitt abonnemang så stiger månadskostnaden med 10 kr/person.
Citera
2014-09-30, 18:53
Medlem
Tjena.De-e-Leifis avatar
Om ngn reggar sig på Vimla, sedan så lägger upp länken/eller vad det nu är här på flashback, så kan man fortsätta sådär så kommer många ha gratis abonnemang, lite som ett pyramidspel. Asså att den som först reggar sig delar länken, sedan så reggar sig 20 pers med den länken osv.
Senast redigerad av Tjena.De-e-Leifi 2014-09-30 kl. 19:00.
Citera
2014-12-15, 18:50
Medlem
Inte nått 0:- än, men på god väg! borde inte vara omöjligt. men är tveksam på om man kan få pengar om man kommer till -10kr
Citera
2014-12-16, 08:51
Medlem
Ploskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2be
Inte nått 0:- än, men på god väg! borde inte vara omöjligt. men är tveksam på om man kan få pengar om man kommer till -10kr

-10kr kommer du nog inte få Det hoppas jag inte heller för det vore fusk och på nåttvis måste de få in pengar!

Lycka till iaf
Citera
2014-12-16, 13:48
Medlem
Nya abonnemang uppe på Vimla idag!

Från 90kr/mån med tipslänk för 60 samtal/meddelanden och 1 GB.
Från 140kr/mån med tipslänk för obegränsat med samtal/meddelanden och 1 GB.

Surfmängder finns upptill 14 GB för icke studenter och 17 GB för studenter.

Personligen så skulle jag sammanfatta de nya abonnemangen som betydligt mer prisvärda än de gamla. Men fortfarande så är de inte billigast i samtliga fall och det är väl inte direkt målsättningen heller då man satsar på nöjda kunder och kvalité före lägsta pris.

Kika på www.vimla.se så hittar ni priserna. Och GLÖM sen inte att fixa abonnemanget via en tipslänk så ni får rabatt på 10kr/mån. Fråga någon ni känner så blir de glada då ni båda får 10kr rabatt eller googla fram en tipslänk =)
Senast redigerad av cr0wn 2014-12-16 kl. 14:07.
Citera
2014-12-17, 10:29
Medlem
Ploskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cr0wn
Nya abonnemang uppe på Vimla idag!

Från 90kr/mån med tipslänk för 60 samtal/meddelanden och 1 GB.
Från 140kr/mån med tipslänk för obegränsat med samtal/meddelanden och 1 GB.

Surfmängder finns upptill 14 GB för icke studenter och 17 GB för studenter.

Personligen så skulle jag sammanfatta de nya abonnemangen som betydligt mer prisvärda än de gamla. Men fortfarande så är de inte billigast i samtliga fall och det är väl inte direkt målsättningen heller då man satsar på nöjda kunder och kvalité före lägsta pris.

Kika på www.vimla.se så hittar ni priserna. Och GLÖM sen inte att fixa abonnemanget via en tipslänk så ni får rabatt på 10kr/mån. Fråga någon ni känner så blir de glada då ni båda får 10kr rabatt eller googla fram en tipslänk =)

Jag tycker dem är mer flexibla än exempelvis Comviq och halebop. Dock tror jag du uppger pris med 10krs rabatt..?

Sen som du skriver så satsar de nog på nöjda kunder och kvalité. Har själv haft problem hos dem men fick bra service och utan någon kötid.

Edit: Självklart stämmer priserna du skrev. Bara jag som inte kan läsa just nu..
Senast redigerad av Plosky 2014-12-17 kl. 10:34.
Citera
2014-12-17, 15:59
Medlem
salxars avatar
60 samtal och 60 meddelanden i månaden? Eh, nej tack. Jag överger Wifog när de tar simkortet från mina döda, kalla händer.

Hallon är bättre IMO. 60 samtal och "obegränsat" med sms. I vilket fall är det bättre än 60 sms.

Nu till några frågor:
Vad fan betyder vimla?
Varför ser deras framsida ut som något riktat mot dagisbarn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in