Citat:
Ursprungligen postat av
Zigga
Verkligen trist , har man någon form av klass uppskattar man gentlemän, detta har noll med jämlikhet att göra. Fortsätt vara som du är!
Du har rätt =/
Citat:
Ursprungligen postat av
HumbertHumbert
En riktig gentleman gör det för att vara artig och förväntar sig inget tack. Du gör det enbart för att få tjejens uppmärksamhet vilket bara är patetiskt.
Nej, jag gör inte det för att få "uppmärsamhet", jag gör det för att vara snäll! Och inte fan ska jag få sånna tacklingar mot mig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Felinedevil
Nej, var en gentleman men jag brukar också låta en man gå före ibland.
Tycker så synd om er men då vet man

Hehe

Brukar låta gamlingar gå före också. Små wannabe gansters får man putta bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
fuckedupseriously2
Vette fan tycker tjejer blir glada när jag öppnar dörren åt dom. Tycker det är lite småkul att hålla upp dörrar för dom, gör det som om det är självklart. Ibland går jag dock in före.
Men minns under mina glada dagar som lastbilschaffis att jag höll upp dörren till en lastterminal till en het lastbilshaufförska som blev grymt glad och sa "tack så mycket" med eftertryck. Blev dock lite spak eftersom jag var så rädd för tjejer.
Det är ju en självklarhet, man gör det för att vara artig, man tänker helt enkelt inte så mycket på det. Men blir man ignorerad så känns det meningslöst..