• 1
  • 2
2014-02-13, 21:27
Medlem
Jafan89s avatar
Ts, existerar det bara att vara en "gentleman" eller vara en röv i din värld?
Låt dem göra sitt och skit i dem om du har någotproblem med att inte få tacksamhet tillbaka, inte svårare änn så.
Citera
2014-02-13, 21:28
Medlem
Vet du va? Jag är artig och hjälpsam mot både kvinnor och män. Jag gör det för att det känns rätt för mej, inte för att jag förväntar mej nåt i gengäld. Jag tror att man förändrar världen genom att föregå med gott exempel.
Citera
2014-02-13, 21:34
Medlem
Cookis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Vet du va? Jag är artig och hjälpsam mot både kvinnor och män. Jag gör det för att det känns rätt för mej, inte för att jag förväntar mej nåt i gengäld. Jag tror att man förändrar världen genom att föregå med gott exempel.

Delvis , när du gör något ''snällt'' mot en människa så gör du det inte för att du mår bra av det. Du gör det för att du mår bra av att veta du har hjälpt en människa , det är en stor skillnad mellan dem två !

Sen att få ett tack är ett form av bekräftelse att en personen uppskattar det du har gjort mot hen.
Citera
2014-02-13, 22:22
Medlem
Havremopedens avatar
Är man en gentleman så är man, helt enkelt!

Du ska inte sluta för att nån bimbo inte uppskattar gentlemän.
Jag försöker alltid vara en gentleman men jag gör det för min egen skull, inte för någon tjej, det borde du också
Citera
2014-02-13, 22:37
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Skulle hoppa av bussen när jag såg en snygg tjej stå framför mig. Hon lät mig gå av först men jag insisterade och lät henne hoppa av först, helt plötsligt blir hon arg och grymtar och går raskigt av bussen..

Öppnar och håller alltid dörrar till kvinnor, får aldrig ett "tack" eller något leende.. Blir så förbannad, det brukade inte vara så. Vafan har hänt !??!? Help out a brother, ska man fortsätta vara snäll eller göra tvärtom? Stänga dörr på dem, tränga sig före och inte vara någon gentleman alls?

Jag förstår ingenting ! Jag är alltid gentlemannamässig mot både kvinnor och män och ingen reagerar negativt, tvärtom. Du kanske utstrålar något negativt utan att vara medveten om det?
Citera
2014-02-13, 22:58
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Är man en gentleman så är man, helt enkelt!

Du ska inte sluta för att nån bimbo inte uppskattar gentlemän.
Jag försöker alltid vara en gentleman men jag gör det för min egen skull, inte för någon tjej, det borde du också
Haha den va bra Nej men då får man väl fortsätta
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Jag förstår ingenting ! Jag är alltid gentlemannamässig mot både kvinnor och män och ingen reagerar negativt, tvärtom. Du kanske utstrålar något negativt utan att vara medveten om det?
Jag ser bra ut, snygg och söt har jag fått höra från en massa folk, mitt utseende skrämmer inte iväg dem hehe. Fattar inte heller varför just jag aldrig får någon positiv reaktion.. ...kanske tror de att jag bara är ute efter att kolla in deras booty, vilket jag sällan är .
Citera
2014-02-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Skulle hoppa av bussen när jag såg en snygg tjej stå framför mig. Hon lät mig gå av först men jag insisterade och lät henne hoppa av först, helt plötsligt blir hon arg och grymtar och går raskigt av bussen..

Öppnar och håller alltid dörrar till kvinnor, får aldrig ett "tack" eller något leende.. Blir så förbannad, det brukade inte vara så. Vafan har hänt !??!? Help out a brother, ska man fortsätta vara snäll eller göra tvärtom? Stänga dörr på dem, tränga sig före och inte vara någon gentleman alls?

Fortsätt vara snäll! Jag brukar uppskatta det och säga tack. Dock tror jag att det kanske finns de som finner det pinsamt och inte vågar säga tack?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in