2014-02-12, 21:24
Bannlyst
Otroligt sparsmakat med information om denna noid. Jag har kollat runt på några forum utan att finna en enda rapport, förutom en singelpostare på UK chemical research som skulle prova den för några dagar sedan och återkomma. Det gjorde hen aldrig
Någon här som har testat?

Citat:
UIPAC: 1-​[(5-​fluoropentyl)-​1H-​indazol-​3-​yl](naphthalen-​1-​yl)methanone(1-(5-fluoropentyl)-3-(naphthalene-1-carbonyl)-1H-indazole)
CAS#: N/A
Formel: C23H21FN2O
Mol. massa: 360.4 g/mol

Detta är en syntetisk cannabinoid. THJ-2201 är en analog av AM-2201 där indazol ersätter indol gruppen. Denna produkt är avsedd för forskning och vetenskapliga applikationer.
Citera
2014-02-13, 14:04
Medlem
Mattematikens avatar
Inte testat än, la precis en order.

Har det om ca 1 vecka.
Citera
2014-02-13, 16:07
Medlem
Zot^s avatar
Att byta ut indol mot indazol kommer förmodligen ha gjort denna 'noid till en impotent loser. Men det är bara mina förväntningar baserad på andra 'noider som jag läst om / provat.

Tror den såldes under namnet 5f-jwh-018-N på rclab och då verkade det inte vara någon hit iaf. Rätta mig om jag har fel här.
Senast redigerad av Zot^ 2014-02-13 kl. 16:10.
Citera
2014-02-13, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Tror den såldes under namnet 5f-jwh-018-N på rclab och då verkade det inte vara någon hit iaf. Rätta mig om jag har fel här.

Du har helt rätt, såg att den var med på FHM:s lista under det namnet med, man kan ju undra varför CL använder ett annat. Verkar klen som sagt även om vissa visade uppskattning. Att den inte fick mer än fyra sidor ger nog en rättvis bild.
(FB) 5f-jwh-018
Men ja, då kan ju den här tråden slängas.
Citera
2014-02-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Du har helt rätt, såg att den var med på FHM:s lista under det namnet med, man kan ju undra varför CL använder ett annat. Verkar klen som sagt även om vissa visade uppskattning. Att den inte fick mer än fyra sidor ger nog en rättvis bild.
(FB) 5f-jwh-018
Men ja, då kan ju den här tråden slängas.

Så TJH-2201 är exakt samma som 5f-jwh-018-n?
Citera
2014-02-14, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Så TJH-2201 är exakt samma som 5f-jwh-018-n?

Jag tror det
Haha, jag snackar om så jävla mycket jag inte har en aning om alltså. Men eftersom majoriteten i drogavdelningen är skarpa lirare som kan kemi så får du fråga nån av dem. Det ser ju ut som att de har likadan "uipac" i alla fall.
Citera
2014-03-30, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Inte testat än, la precis en order.

Har det om ca 1 vecka.

Fastnade du i psykosen, vad tyckte du?
Citera
2014-04-03, 08:23
Medlem
Mattematikens avatar
Detta var en väldigt dålig analog utav AM-2201.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in