Redit skit. Piss noid. Mix på 1/25 känner knappt när man röker rent. Köp inte denna... och då har ja inte rökt spice på veckor
Fyller samma funktion som standard 5/5 röka imo. Man vart rätt så lugn, kändes verkligen att man var i nuet, och lite tung i kroppen. Visst, inget man direkt "vill" ha, men att säga att det är skit är ju lite dumt. Tror denna passar utmärkt att t.ex ha som bas och ha AM906 + någon till, för att späda ut toleransen och lite annorlunda effekt.
Fyller samma funktion som standard 5/5 röka imo. Man vart rätt så lugn, kändes verkligen att man var i nuet, och lite tung i kroppen. Visst, inget man direkt "vill" ha, men att säga att det är skit är ju lite dumt. Tror denna passar utmärkt att t.ex ha som bas och ha AM906 + någon till, för att späda ut toleransen och lite annorlunda effekt.
Kan hålla med om att denna kan användas till att blanda. Men som.sagt . Vill inte bara bli trött och tung . Vart alldeles för dåligt
Sorry för seg update, tagnentbord krångel och virus -.-
Köpte 1G av denna och måste bara säga ... skit ! har fortfarande 15g kvar som bara ligger ...
btw, hoppas det kommer någon nice efterträdare för AKB och PB-22 nu då
Enligt rclab så kommer det en ersättare för pb22!
gällande jwh018-n så är det ingen man bör använda sig av om man valt röka pb22/akb48 då dessa är väldigt potenta canaboider.
blandar ni 1/35? heheheh oj det gjorde inte äns jag första gången då va de 1/20, numera är de typ 1/7,
och jag känner knappt av blandningen på 1/7 "5F-BP22" det är pga min skyhöga tolerans..
Enligt rclab så kommer det en ersättare för pb22!
gällande jwh018-n så är det ingen man bör använda sig av om man valt röka pb22/akb48 då dessa är väldigt potenta canaboider.
Nice, skickade meddelande och frågade vad ersättningen skulle bli fick '' får du se '' tillbaka xD
Aa, dom är potenta jag kör 2.5/50 AKB48, och en tjej polare tog 2 bloss och fuckade ur totalt igår :O
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!