2014-02-12, 17:14
Medlem
Nu kommer han i sin begränsare babbehjärna tro att det är den vita strukturella rasismen som har gjort allt dumt i världen mot honom och han måste odla skägg och spränga en buss för att få upprättelse för den kränkning han har fått utstå.

Jävla djur fan gör dom här?
Citera
2014-02-12, 17:22
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Artiklar idag i många tidningar om att:

Sveriges radio stänger av Soran Ismail året ut för att han är för besatt av Sverigedemokraterna.

"Intresse" påstås det. Ett "intresse" som är så destruktivt att han inte kan finnas i sansade miljöer och arbeta med politik. När till och med SR drar en gräns har det gått långt, att dom har såna medarbetare vanligtvis säger också en hel del om SR.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18346664.ab
http://www.expressen.se/nyheter/sr-stanger-av-soran-ismail-under-valet/

Det här borde man göra en grej av, vilka som vanligtvis tillåts sprida sina motbjudande åsikter i Sveriges radio och varför det skulle vara okej. Varför man får hata och uttrycka sig hatiskt om just Sverigedemokraterna och varför det hatet skulle vara "fint".

Det borde kunna påverka även i opinionen om man lyfter frågan och kräver svar i media.

Är inte alls förvånad. Soran Ismail är otroligt onyanserad och fördomsfull.
Citera
2014-02-12, 17:23
Medlem
Jag har reagerat innan på att han jämt bara pratar om ett parti. Lite konstigt. Rätt att låta honom välja mellan neutralitet och privat agenda.
Citera
2014-02-12, 17:24
Medlem
Lycktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssadulisten
Jävla rasister som stänger av en invandrare va

Lol Dagens breda leende!

Soran kan nog behöva lite ledig?
Citera
2014-02-12, 17:25
Medlem
Herostratoss avatar
Som SD-sympatisör hade jag gärna sett honom stanna kvar för att bedriva sin propaganda. Den ledde till att fler ögon öppnades angående hur partiskt och vänstervridet SR/SVT är. I realiteten handlar det om ett bondeoffer för att SR/SVT skall kunna fortsätta med sin vinklade journalistik. Soran blir säkert inbjuden till TV-debatter trots sin avstängning.
Citera
2014-02-12, 17:33
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
Jag hade helst sett Soran sitta kvar.

Så att han kunde balla ur under valkampanjerna och visa ocensurerat vilket ideologiskt reservat svensk media är. Då kanske folk hade vaknat till och börjat rösta därefter.

Jag har samma uppfattning att herr Ismail hade gjort bättre nytta för SD om han fått fortsätta.
Någon kontakt utifrån måste ha tipsat SRs ledning om detta och efter diverse kalabalik och panik i ledningsrummet blev lösningen att entlediga den stackars invandraren.

Twitterstormen är ett tecken på att tipset inte kommer från denna intelligensreserv, här hade man istället helst sett att herr Ismail hade fått fortsätta med sin hårda press mot SD.

Undrar vad det är för en slug jävel som har informerat SR? Kan det vara någon från SD?
Citera
2014-02-12, 17:40
Bannlyst
Det som är mest skrämmande är motreaktionerna, fy fan. När ska ni begripa er på vad en demokrati egentligen är? Yttrandefrihet? Det sitter fortfarande kvar 1000 st jämlikar på Sorans arbetsplats, vad gör väl Soran? Iofs är han värst och hade säkert kunna ställa till det ännu mer, men det lyckas p3 med så bra _VARJE DAG_ med eller utan Soran.

Nä, dom är så jävla blinda av all rasism. Fruktansvärt. Och media? När fan ska jag kunna lita på er igen? Eller någon? Soran är ju ändå välkommen tillbaka efter supervalåret.

Dra åt helvete.
Citera
2014-02-12, 17:53
Medlem
SvenskOppositions avatar
Jag lyssnade på SR P1:s Studio Ett där Soran Ismails petning debatterades för en liten stund sedan. Det skulle inte förvåna mig om SR tvingas att göra en storpudel redan till helgen.
Citera
2014-02-12, 18:01
Medlem
fejsetnr1s avatar
Vem fan gillar soran? Varför får han hålla på? Kan ingen gömma honom i en skog eller nåt.
Fy sablar vad trött jag blir bara jag hör fanskapet.
Citera
2014-02-12, 18:07
Medlem
Kulturmarxisten Soran Ismail petas för att undvika en anmälan.

Hur anmäler jag SVT och SR för partiskhet, ej objektiva, förföljelse av SD/massinvandringskritiker, anklagar SD/massinvandringskritiker för rasism?

Snälla, informera mig hur.
Citera
2014-02-12, 18:09
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Jag lyssnade på SR P1:s Studio Ett där Soran Ismails petning debatterades för en liten stund sedan. Det skulle inte förvåna mig om SR tvingas att göra en storpudel redan till helgen.
Skulle inte förvåna mig eftersom de korkade miljötalibanerna på SR tror säkert att klagomålen twitter representerar svenska folkets vilja även fast det egentligen bara representerar efterblivna miljötalibaner som bor i sin egen lilla värld.
Citera
2014-02-12, 18:15
Medlem
Soran Ismail har alltså gjort sig skyldig till politisk förföljelse och åsiktskontroll, det där skägget passar inte honom, han borde raka av det förutom på överläppen... precis under näsan...och skaffa sidbena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in