• 1
  • 2
2014-02-11, 21:13
Medlem
stolsittarens avatar
Jag har ett hundratal Facebook-lösenord som legat och skräpat sedan "GratisBio" dumpen som skapade stora rubriker för ett par år sedan (FB) 210 000 lösenord på vift; bl.a. M, C, SVT, riksdagen m.fl. (Gratisbio hackat). Ni får tycka vad ni vill om att gå in på andras Facebook-konton, för en sorgsen liten själ som mig kan det dock göra en tråkig tisdagseftermiddag väldigt intressant.

Det var i förra veckan jag kom över en 16 (snart 17:årig) tjej.
En kort beskrivning av tjejen kan sammanfattas som (utav mina egna stalkinguppgifter), Svensk brunett med ett fördelaktigt utseende. Festar mycket osv. Kort och gott en ren och skär gymnasiedröm.

I Facebook-chatten upptäcker jag ett hederligt "dirty talk" mellan tjejen och en något äldre kille. Killen skickar en bild där han nedsjunken i en soffa helt naken håller ett bra tag i sin käraste ägodel. Detta med effekten av att hon skickar tillbaka bilder på sina allra käraste delar. Det som gör detta EXTRA intressant är att jag efter en stund inser att killen inte är vilken kille som helst. Killen är i själva verket hennes egen matematiklärare. En kort beskrivning av killen kan sammanfattas som : Nyexaminerad matematiklärare i 22-årsåldern som ser ut att spendera sin mesta fritid på gym. (Tilläggas ska att större delen av bilderna är helkroppsbilder där personens ansikte även syns)

Här följer utvalda delar av konversationen som följer bilderna:
Läraren: "Bra rumpa! Vill ta dig hårt bakifrån nu!!"
Tjej: "Kom och ta på "
Läraren: "Åh vill vara inne i dig just nu"
Tjej: "Har du inget kontor på skolan, kan komma dit imorgon på lunchen så kan vi ta en snabbis"

Vad som senare även framgår i konversationen är att tjejen haft sexuellt umgänge med läraren i lärarens lägenhet.

Själv tycker jag att det är oerhört dumt gjort även om det inte skiljer mer än 5-6 år emellan dem båda, samt att tjejen är under 18. Hur tänker läraren? och vad skulle hända om dessa bilder skulle läcka ut? Det finns ju trots allt två dilemman. Dels det att läraren har haft sexuellt umgänge med sin elev samt skickat nakenbilder till henne. Och dels det att det nu finns nakenbilder på tjejen som endast är 16 år. Hur skulle detta kunna utvecklas rent juridiskt?

Båda personerna hör hemma i Linköpingstrakten.
Citera
2014-02-11, 21:21
Medlem
krigsbarns avatar
Han bröt mot en lag... Vad händer med personer som bryter mot lagar?
Skipa lite rättvisa för fan.
Citera
2014-02-11, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stolsittaren
Jag har ett hundratal Facebook-lösenord som legat och skräpat sedan "GratisBio" dumpen som skapade stora rubriker för ett par år sedan (FB) 210 000 lösenord på vift; bl.a. M, C, SVT, riksdagen m.fl. (Gratisbio hackat). Ni får tycka vad ni vill om att gå in på andras Facebook-konton, för en sorgsen liten själ som mig kan det dock göra en tråkig tisdagseftermiddag väldigt intressant.

Det var i förra veckan jag kom över en 16 (snart 17:årig) tjej.
En kort beskrivning av tjejen kan sammanfattas som (utav mina egna stalkinguppgifter), Svensk brunett med ett fördelaktigt utseende. Festar mycket osv. Kort och gott en ren och skär gymnasiedröm.

I Facebook-chatten upptäcker jag ett hederligt "dirty talk" mellan tjejen och en något äldre kille. Killen skickar en bild där han nedsjunken i en soffa helt naken håller ett bra tag i sin käraste ägodel. Detta med effekten av att hon skickar tillbaka bilder på sina allra käraste delar. Det som gör detta EXTRA intressant är att jag efter en stund inser att killen inte är vilken kille som helst. Killen är i själva verket hennes egen matematiklärare. En kort beskrivning av killen kan sammanfattas som : Nyexaminerad matematiklärare i 22-årsåldern som ser ut att spendera sin mesta fritid på gym. (Tilläggas ska att större delen av bilderna är helkroppsbilder där personens ansikte även syns)

Här följer utvalda delar av konversationen som följer bilderna:
Läraren: "Bra rumpa! Vill ta dig hårt bakifrån nu!!"
Tjej: "Kom och ta på "
Läraren: "Åh vill vara inne i dig just nu"
Tjej: "Har du inget kontor på skolan, kan komma dit imorgon på lunchen så kan vi ta en snabbis"

Vad som senare även framgår i konversationen är att tjejen haft sexuellt umgänge med läraren i lärarens lägenhet.

Själv tycker jag att det är oerhört dumt gjort även om det inte skiljer mer än 5-6 år emellan dem båda, samt att tjejen är under 18. Hur tänker läraren? och vad skulle hända om dessa bilder skulle läcka ut? Det finns ju trots allt två dilemman. Dels det att läraren har haft sexuellt umgänge med sin elev samt skickat nakenbilder till henne. Och dels det att det nu finns nakenbilder på tjejen som endast är 16 år. Hur skulle detta kunna utvecklas rent juridiskt?

Båda personerna hör hemma i Linköpingstrakten.
fett nice. skulle också knullat en tajt 16 åring.
Tummen upp!
Citera
2014-02-11, 21:29
Medlem
Låt grabben va för fan han lever ju drömmen! Sluta va avundsjuk nu TS...
Citera
2014-02-11, 21:37
Medlem
stolsittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doomhammer
Låt grabben va för fan han lever ju drömmen! Sluta va avundsjuk nu TS...

Avundsjuk är bara förnamnet. Det jag blir lite fundersam på är dock hur han VÅGAR? Jag menar alla på den här sidan vet väl att tjejer pratar med varandra, och han vill väl inte mista sitt jobb?
Citera
2014-02-11, 21:44
Medlem
ascHacks avatar
Ja fan, låt han vara. Svaret på din fråga är dock mycket enkel. Han tänker inte längre än vad kuken räcker, därav vågar han. Konstigt däremot att han är mattelärare. Trodde sådana hade något innanför pannbenet, fast frestelsen blev väl för stor!
Citera
2014-02-11, 21:47
Medlem
elmerengues avatar
Äh låt det gå, vem bryr sig. Båda är ju med på det, låt dem njuta av det goda i livet..
Citera
2014-02-11, 21:48
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Jag tycker inte du ska göra något.
Citera
2014-02-11, 21:53
Medlem
stolsittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Jag tycker inte du ska göra något.

Hade absolut inte tänkt att göra något, detta hade stackarn haft med sig resten av sin yrkeskarriär. Funderade mest på vad han rent juridiskt riskerar.
Citera
2014-02-11, 21:53
Medlem
Hur får man tag på bilderna på henne?
Citera
2014-02-11, 21:58
Medlem
frihetskrigares avatar
Vad heter den där tjejen och matematikläraren?
Citera
2014-02-11, 22:20
Medlem
stolsittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Vad heter den där tjejen och matematikläraren?

Kommer inte nämna ett namn, det enda jag kan säga att tjejen för tillfället går på Anders Ljungstedts Gymnasium i linköping
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in