Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-07-31, 11:26
  #1
Medlem
Jag börjar misstänka att min sambo är otrogen.
Hon smyger med sin mejl å telefon å när jag frågar om jag får se hennes mejl så blir hon helt vild....
Jag tror att om jag får se hennes mejl så löser allt sej..antingen så har hon inga hemligheter där eller så har hon det...

Grejen är att jag inte har hennes lösenord...min fråga är därför:

Vet nån något program eller nått som gör att man kan se va som händer på datan eller nått program som kan få fram lösenorden till hennes olika mejl??
Citera
2005-07-31, 11:26
  #2
Medlem
jadu

hjälp mej med detta.....
Citera
2005-07-31, 11:28
  #3
Medlem
Treks avatar
Få fram det ur henne istället för att snoka runt i hennes privata saker.
Citera
2005-07-31, 11:32
  #4
Medlem
Son of Jamins avatar
Jag tror inte den vägen är den bästa att gå. I och med att du redan bett att få se hennes mejl kanske hon blivit försiktigare och raderat vissa mejl. Bara det faktum att hon håller sig undan sin mejl och vissa telefonsamtal är en stor varningsklocka.

Fråga henne vid ett läge då allt är bra och då ni inte pratat om detta på en tid. Berätta att du tycker det är jobbigt när hon beter sig så och fråga henne om du får se mejlen och varför hon smusslar med telefonsamtalen. En person som inte är otrogen tror jag i de flesta fall skulle bli ledsen över att sin partner misstänker dem för det och utan tvekan visa allt. Reagerar hon annorlunda tror jag nog att det ligger en och annan hund begraven här.

Om du finner det jobbigt och hon efter samtal om detta inte ändrar sitt beteende och bli mer öppen...ja då kan man nog dra den slutsatsen att hon kanske inte är helt trogen...
Citera
2005-07-31, 11:41
  #5
Medlem
Dennos avatar
Du fyller inte år snart?
Citera
2005-07-31, 11:43
  #6
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendärsnubbend
hjälp mej med detta.....

Nu är det inget jag själv skulle göra, och inte heller något jag rekommenderar..

Hör egentligen inte hemma här i S&S heller, vill du diskutera hur du får lösenordet eller om din flickvän är otrogen?

Hursomhelst så är det väl inte svårare än att lägga in en keylogger och sen låta den stå på när hon loggar in på mailen och vips har du anv. namn och lösenord..
Citera
2005-07-31, 12:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Nu är det inget jag själv skulle göra, och inte heller något jag rekommenderar..

Hör egentligen inte hemma här i S&S heller, vill du diskutera hur du får lösenordet eller om din flickvän är otrogen?

Hursomhelst så är det väl inte svårare än att lägga in en keylogger och sen låta den stå på när hon loggar in på mailen och vips har du anv. namn och lösenord..



ok...va e en keylogger o hur lägger man in den?
Citera
2005-07-31, 12:05
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Son of Jamin
Jag tror inte den vägen är den bästa att gå. I och med att du redan bett att få se hennes mejl kanske hon blivit försiktigare och raderat vissa mejl. Bara det faktum att hon håller sig undan sin mejl och vissa telefonsamtal är en stor varningsklocka.

Fråga henne vid ett läge då allt är bra och då ni inte pratat om detta på en tid. Berätta att du tycker det är jobbigt när hon beter sig så och fråga henne om du får se mejlen och varför hon smusslar med telefonsamtalen. En person som inte är otrogen tror jag i de flesta fall skulle bli ledsen över att sin partner misstänker dem för det och utan tvekan visa allt. Reagerar hon annorlunda tror jag nog att det ligger en och annan hund begraven här.

Om du finner det jobbigt och hon efter samtal om detta inte ändrar sitt beteende och bli mer öppen...ja då kan man nog dra den slutsatsen att hon kanske inte är helt trogen...


ja vet att d finns program som registrerar exakt vad som gör på datan av andra...har sett ett sånt själv..kommer inte bara ihåg vilken sida de va....d är ett sånt program ja skulle behöva...
Citera
2005-07-31, 12:07
  #9
Medlem
Big Mama´s guns avatar
Men vad är det med er grabbar??

Klart som fan grabben inte ska snoka runt i hennes mail,så gör man bara inte-skäms.

Du får väl sluta vara så jäkla osäker och nojig och snacka med henne istället.Det låter som om du inte direkt har några konkreta bevis för att hon skulle vara otrogen-jag menar jag skulle också bli förbannad om min kille bad att få läsa min mail!! Du kanske bara är helt överdrivet svartsjuk,kanske ett psyko vad vet jag,men låt bli å snoka runt i hennes privata saker genast.

Hade jag en kille som gjorde det skulle jag dumpa saten direkt,fy vad avtändande med någon som är så osäker på sig själv.

ta reda på fakta istället,pysen.
Citera
2005-07-31, 12:18
  #10
Medlem
InkoPinkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
Text...

Moralkakor var nog inte det han hade förväntat sig när han sökte råd på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama´s gun
ta reda på fakta istället,pysen.

Ja, det är ju det han försöker!

Jag tror absolut att hon har någonting att dölja. En konfrontation är det enda rätta.
Berätta att du misstänker att hon är otrogen, och vill hon då fortfarande inte visa mailen är det bara att dumpa henne!
Citera
2005-07-31, 12:21
  #11
Medlem
Son of Jamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Moralkakor var nog inte det han hade förväntat sig när han sökte råd på Flashback.



Ja, det är ju det han försöker!

Jag tror absolut att hon har någonting att dölja. En konfrontation är det enda rätta.
Berätta att du misstänker att hon är otrogen, och vill hon då fortfarande inte visa mailen är det bara att dumpa henne!

Var inne på samma spår, dock inte lika rättfram
Citera
2005-07-31, 12:23
  #12
Medlem
Big Mama´s guns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InkoPinko
Moralkakor var nog inte det han hade förväntat sig när han sökte råd på Flashback.

nähä,men vad har det med mig att göra,man ska väl skriva det man tycker och inte det som man tror passar in på FB...?
Och det var inte menat som moralkakor,bara ett smart råd. Varför kan han inte snacka med henne istället för å snika omkring i hennes mail???Det är ju bara dumt.


Citat:

Jag tror absolut att hon har någonting att dölja. En konfrontation är det enda rätta.
Berätta att du misstänker att hon är otrogen, och vill hon då fortfarande inte visa mailen är det bara att dumpa henne!

Ja, men det tycker ju jag med.p r a t a med henne först.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback