Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-30, 17:16
  #1
Medlem
chemical hypes avatar
hej, hittade inget forum som passade direkt, det här kändes på nått sätt som rätt ställe..

ni vet sådana där silica gel påsar som kan finnas i burkar med vitaminer eller skor, dom finns ju där för att absorbera eventuell fuktighet, nu undrar, går det att få tag på dom i sverige eller europa?

nån som vet? tacksam för svar!!
Citera
2005-07-31, 12:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chemical hype
hej, hittade inget forum som passade direkt, det här kändes på nått sätt som rätt ställe..

ni vet sådana där silica gel påsar som kan finnas i burkar med vitaminer eller skor, dom finns ju där för att absorbera eventuell fuktighet, nu undrar, går det att få tag på dom i sverige eller europa?

nån som vet? tacksam för svar!!

vad ska du ha dem till?
Citera
2005-08-01, 14:19
  #3
Medlem
Vill du ha ren silica gel för att laborera med, eller bara några småpåsar?

Ren silica gel att laborera med är dyr, småpåsar går att få tag på ganska enkelt ifall du känner någon som jobbar i en affär där produkterna kommer leverarade med silica gel påsar.
Citera
2005-08-01, 14:21
  #4
Medlem
chemical hypes avatar
bara några småpåsar, och nej, jag känner inte nån som jobbar i butik..
Citera
2005-08-01, 15:03
  #5
Medlem
Thoss avatar
Om du köper produkter med dessa så får du ihop några efter ett tag.

Nu bara undrar jag vad detta gör i träning och kost-forumet, för det är nog inte rekomenderat att äta dem...
Citera
2005-08-01, 15:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chemical hype
bara några småpåsar, och nej, jag känner inte nån som jobbar i butik..

Slänger du upp en annons på popmart kan säkert någon tänka sig att skänka/sälja billigt några påsar.

Jag förstår inte varför du postat tråden i det här forumet däremot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback