FRÅGA: Hur gör du för att släppa ett rått ägg på ett cementgolv utan att knäcka det?
Det är bara att släppa! Cementen (som är ett grått pulver) absorberar fallet och ägget förblir således helt. Eller är det kanhända ett Betonggolv som åsyftas?
Trollar ni internet eller fattar ni inte att personen som skrev frågeexempel driver?!
OnT: min intervju var som vilken annan som helst. Var framåt och driven, samt ställ lite frågor till intervjuaren så kommer det gå fint. Det är rätt seriöst dock så förvänta dig ingen räkmacka.
Om Knullmarodoren inte driver angående de frågor han hävdar ska ha ställts, hur ska dessa frågor bevisa om man är kompetent nog att jobba på McDonalds?
På den enskilda intervjun spelade dom SOAD på hög volym medan jag fick spela mobilspel och svara på random frågor. Innan detta fick jag typ fem siffror att komma ihåg som jag skulle uppge vid "testets" slut.
Jobbade på McDonalds ett tag efter gymnasiet men minns tyvärr inte alla frågorna så jävla väl.
Var något med samarbetsförmåga, hur jag hantera stress osv.
Hur man bemöter gäster också.
Kommer ihåg att jag fick frågor om vad jag gjorde på min fritid. Sa att jag lira innebandy och det tyckte nissen som intervjua mig var bra. McDonalds handlar om teamwork eller nåt fick man höra.
Så om du tex säger att du är en lagspelare så ligger du nog bra till.
Aja, Hoppas man var lite till hjälp.
Senast redigerad av wheelinthesky 2015-03-30 kl. 17:42.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!