Citat:
Du sprider renodlade lögner. Jag kan lova och garantera dig att IS INTE har mördat kvinnor och barn i Palmyra. Ni smutsiga otrogna ljuger hela tiden, det är en del av ert liv, av er livsstil.
Ni ljuger nu om Palmyra och ni ljög när Sinjar föll förra året för att ni krigshetsar och vill att man ska kriga mot IS och nu vill fortsätta kriget.
Sen när blev Assads statsmedia en trovärdiga källa? Eller är Assad en allierad till er i Väst nu bara för att ert hat mot Islam är så stort?
Ni ljuger nu om Palmyra och ni ljög när Sinjar föll förra året för att ni krigshetsar och vill att man ska kriga mot IS och nu vill fortsätta kriget.
Sen när blev Assads statsmedia en trovärdiga källa? Eller är Assad en allierad till er i Väst nu bara för att ert hat mot Islam är så stort?
Läste du vad jag skrev? Det är invånarna i Palmyra som har vittnat för syrisk stats tv och inget Assad har hittat på.
Sluta lek dum. Det finns många avhoppade IS-terrorister från ISIS egna led som bevittnar hur civila slaktas främst barn och kvinnor som inte följer kalifatets regler. Dessutom skriver IS ofta i sitt propaganda-magasin Dabiq hur det är tillåtet att använda yezidiska, kristna och assyriska kvinnor som sexslavar. IS-män går runt i Raqqa och Mosul och misshandlar, halshugger och torterar kvinnor, barn och män som inte följer terroristernas order. Nyligen uppmanade IS-terroristerna en man att stena sin dotter för något låtsasbrott hon hade begått.
Det enda man ser hos IS är hur de förslavar, halshugger och torterar barn och kvinnor. Det måste vara en riktigt njutning att bevittna detta om man är psykopat som Iman2014.
Det enda du pratar om är hur dekadent väst är och hur otrogna vi i väst är. Samtidigt som du helhjärtat stödjer förslavning och halshuggning av kvinnor och barn. Om vi är så jävla otrogna, vad i helvete gör du här? Åk ner till ditt kalifat din lilla fullblodspsykopat. Ingen vill ha er här ändå.
)framtida överlevnad ekonomiskt önskar jag ställa några frågor.