Citat:
Ursprungligen postat av
Tillsson
EDIT: Sanslöst! Försökt XXX antal ggr men. NU efter jag postade inlägget så nådde jag AMN bara för det! Va sjukt. Men låter det jag skrev vara kvar för har haft rejäla problem att nå dem. /EDIT
Loggade in för höra om det är fler som har problem att nå
https://www.almasdarnews.com ?
Jag har inte kunnat komma åt dem på säkert 10 dagar nu. Inte din länk heller, står bara och försöker ladda sidan.
Tycker AMN är den enskilt bästa nyhetssidan för Syrien och jag saknar dem..
Trumps kvitter var betydligt mindre kul att se.
Citat:
The Intelligence people seem to be extremely passive and naive when it comes to the dangers of Iran. They are wrong! When I became President Iran was making trouble all over the Middle East, and beyond. Since ending the terrible Iran Nuclear Deal, they are MUCH different, but....
Länk tweet 1
Så U.S. Intel pushar inte lika hårt för krig mot Iran som Trump (och Mossad) vill?
När han tillträdde som Amerikansk president i januari 2017 så stred Iran sida vid sida med Syrian Army, Hezbollah och Ryssland mot terroristerna i Syrien.
Citat:
....a source of potential danger and conflict. They are testing Rockets (last week) and more, and are coming very close to the edge. There economy is now crashing, which is the only thing holding them back. Be careful of Iran. Perhaps Intelligence should go back to school!
Länk tweet 2
Som mycket tydligt syns: Trump Shills for the usual suspects.. Israels taktik är uppenbarligen krig mot Iran på syrisk mark.
Vi i väst styrs fan av terrorister.. skryter on sanktioner som kraschat deras ekonomi och gör det enklare med Regime Change i Iran via statskupp om folket är desperat.