Citat:
Ursprungligen postat av
interiorcore
Du fick en god chans och du tog den med entusiasm i blicken, men observera att denna händelse inte förändrar faktumet att du tillsammans med vijsh och Idealtist spelar i samma liga. Du måste ta dig upp från eländet, du måste bevisa att du inte hör hemma där och det kan du göra genom att medge att du skämtade när du på fullaste allvar menade att hizbulla är blande de bästa militären i världen. Om du lyckas med denna bragd så har du bevisat att du är snäppet bättre än resten av dina kamrater. Tro du, du löser biffen?

Citat:
Ursprungligen postat av
namo
Oh wow, jag tog fel på Saddams religion. För tråden handlar om Saddam och Hizbollah

man kan ha fel men det gäller att vissa karaktär genom att erkänna att man har fel. Inte göra som dig, komma hit med skitsnack utöver det vanliga och hålla dig fast vid det skitsnacket.
Edit: Ifall du undrar varför jag tog upp hizbollah är för att du inte har tillfört med någonting annat.
Kurder skyddar kurder, trots att kurderna har fel. Det är så kul att titta på er, för även när ni blir påkomna med byxorna nere så är det inte ert fel, utan det är mitt fel att ni "experter" inte vet att Saddam var en sunnimuslim som förtryckte det shitiska folket i Irak. Liksom det är grundkurs, och det gäller inte bara Saddam. Ni kan inte ingenting om något, och det bevisar ni bara om och om igen.
Men för er 2 oseriösa debattörer kvittar detta, för i er värld existerar bara Kurdistan, och notera att det inte existerar i verkligheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
namo
Edit: Ifall du undrar varför jag tog upp hizbollah är för att du inte har tillfört med någonting annat.
Tror de flesta i tråden är väldigt tacksamma över min information om Hizbollahs roll i Syrien.
Till skillnad från de inavlade bönderna i PKK/YPG/Peshmerge så pratar inte Hizbollah med media. De är byggda för att stå emot världens bästa underrättelsetjänst. Kan faktiskt vara svårt att få fram information och ännu svårare att få uppgifterna bekräftade.
För till skillnad ifrån er så postar jag aldrig något utan en källa.