Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Detta är det mest direkta anfallet mot Islam som du hittills riktat. Du förespråkar ett globalt krig mot Islam här, för Jizyah är en del av Islam. Koranen beordrar oss muslimer i Koranen att ta Jizyah från judar eller kristna och vägrar dem acceptera Jizyah så ska man kämpa mot dem. Detta är inte jag som säger detta men Gud säger det i Koranen.
Vad du skriver här är att om något land följer islamiska lagar och har ett islamiskt system så borde det bekämpas av resten av världen. Med andra ord förespråkar du att alla icke-muslimer ska bekämpa oss muslimer om vi väljer att leva vårt liv utifrån Islam och om vi muslimer väljer att leva i ett islamiskt land. Detta fastän det enligt sund logik är så att en muslimsk majoritetsbefolkning i ett land har rätten att leva i ett samhälle och skapa ett land styrt utifrån deras egna religion.
Om alla assyrier har sådana radikala åsikter som du, så är det inte konstigt att ni flyr. Ni hör ju inte hemma i muslimska länder om ni har sådana åsikter.
Jag har en muslimsk pappa, (Shia) han är religös, varför är inte han som dig? Varför har han lärt mig att man ska älska alla andra religioner, alla andra människor? Du är en smutsig människa, och om du verkligen tror att Gud kommer ta emot dig med öppna armar när du dör så har du fel, du kommer brinna i helvete föralltid.
Jag tror inte du inser vad du tror på? Du tror på att hela världens ska vara islamistiskt, varför ska det vara så? Varför inte bara acceptera att alla inte tror på det DU tror på, hur vet du att just Islam är rätt? Hur vet vi att kristendomen är rätt? Vi vet inte, det är därför vi säger att vi TROR. Hade vi vetat, hade det varit en annan sak. Men att tvinga på icke-muslimer det ISIS gör i Syrien och Iraq är fel. Och ni är verkligen långt ifrån Muslimer, ni är inte muslimer, ni är hundar. Ni är mindre värda än hundar!
Hur kan du ens leva med dig själv? Alla hatar dig, + att du skämmer ut Islam som religion. Även fast vi vanliga människor vet att du inte förespråkar Islam. Men du får en vacker religon att se jävligt dålig ut. Du borde läsa koranen, minst 1 gång till och läs noggrant var det står och ta till dig texten som står där inne. Jävla gris.