Citat:
Det är hur CIA arbetar, de vill ha bort Assad, och sätter igång en Regime Change operation. Du såg en likadan i Kiev. (jag vet att många tror att Intel aldrig gör något, även om jag inte fattar varför de är ju knappast hemliga med sitt Regime Change Project)
Du ser inte det märkliga sammanträffadet i tiden för övriga händelser i regionen och hur de nu var Syrien på tur? Utan vad deras propaganda sa hände? Varför i hela friden är den mer trovärdig? Eller Muslim Brotherhood Propaganda Al Jazeera som sålde all sin trovärdighet i samband med kuppen. (de kanske var nån annan som länkade aljazeera)
Men vill du tro de va hårda tag mot graffkids så och det är mer trovärdigt så visst, man är ju fri och tro o tycka vad man vill som tur är.
(obs: Jag menar inte att låta dryg fall jag gör det, jag blir mest fascinerad av hur folk än idag köper precis vad media säger åt dem, det är, utan att veta just för dig, men överlag, närmast att likna med mind control)
Benghazi och allt de vill alltid hålla allt isolerat, för zoomar du ut en liten bit så är de inte svårt att se vad som pågår.
Dock Kudos för du kollade på länken åtminstone
Du ser inte det märkliga sammanträffadet i tiden för övriga händelser i regionen och hur de nu var Syrien på tur? Utan vad deras propaganda sa hände? Varför i hela friden är den mer trovärdig? Eller Muslim Brotherhood Propaganda Al Jazeera som sålde all sin trovärdighet i samband med kuppen. (de kanske var nån annan som länkade aljazeera)
Men vill du tro de va hårda tag mot graffkids så och det är mer trovärdigt så visst, man är ju fri och tro o tycka vad man vill som tur är.
(obs: Jag menar inte att låta dryg fall jag gör det, jag blir mest fascinerad av hur folk än idag köper precis vad media säger åt dem, det är, utan att veta just för dig, men överlag, närmast att likna med mind control)
Benghazi och allt de vill alltid hålla allt isolerat, för zoomar du ut en liten bit så är de inte svårt att se vad som pågår.
Dock Kudos för du kollade på länken åtminstone
Här är en till som är smått fascinerad. Det går ju hur bra som helst att ha en moral för den ena sidan och en annan moral för den andra. Assad och Putin är skyldiga till allt de anklagas för och mer därtill, medan USA är oskyldigt till allt de anklagas för.
För mig är dubbelmoral totalt obegripligt. Jag förstår det helt enkelt inte. Alla är ju faktiskt lika skyldiga att följa de lagar som finns och respektera självklar moral.
Men för somliga är det inte så. De starkaste och mäktigaste har frikort.