Citat:
Ursprungligen postat av
NisseD
Just det ja, du har ju svalt den statskontrollerade diktataturmedian till 100%.
Blir meningslöst att diskutera med sådana nyttiga idioter som har en helt skev världsbild. Hade Slaktaren i Damaskus sagt att jorden är platt så hade du argumebterat för det sida upp och sida ner.

Du har alltså inte fattat någonting!

Nu tillskriver du mig samma dogmatism som
du själv ideligen visar här. Men skillnaden mellan dig och mig är ju en ocean av kunskap. Jag har följt mediabevakningen om Syrien i flera år. Jag känner till fakta, jag är väl bekant med propagandalögnerna. Utifrån det kan jag bedöma om information är rimlig och sannolik eller inte.
Men du vågar inte ens läsa annan media än västs. Du bara avfärdar allting och tramsar om "statskontrollerad" jämt och ständigt. Du har inte ens några argument, för du vet inget.
Vi är flera här som
vet att Västmedias lögner och dimridåer om Syrien är hårresande och oförskämda. Vi som följer mediabevakningen kring Syrien har ju dagligen sett vilka groteska lögner som sprids mot Syrien av SVT, Aftonbladet, CNN m fl. Vi har lärt oss massor om kriget främst genom annan media, som beskriver verkligheten.
Och du din stackare, du vågar inte ens kolla om vi har rätt eller fel. Ynkrygg. Du är bara en patetisk ynkrygg, som försöker spela någon slags tupp här.
Vad är det man brukar säga? Att inte vilja veta sanningen är att acceptera missförhållanden.
Kan du vara så vänlig och bespara oss ditt trams i fortsättningen?