Citat:
Ursprungligen postat av
1ntellectua1
Helt otroligt att västvärlden stödjer Turkiet när Turkiet hjälper en massa smutsiga jihadister i Syrien.
Ikke bare hjelper,de har jo ALLIERT seg med noe av det verste menneskelige søppelet som vi har i verden i dag. FSA,moderate rebeller,daesh,nusra,Al-ditt og Al-datt,whatever - alle er samme skit.
De dreper med kaldt blod,ingen av de er bedre enn de andre. Daesh fremstilles som verst,mulig de er det,men noe av hypen kommer av all propagandaen. Folk blir jo helt ville hver gang de uttaler seg eller kommer med en ny video,MEN glem ikke at de andre inkl. de såkalte moderate driver på samme måte.
Jeg absolutt hater uttrykket "moderate rebeller". Ingen av de som er involverte i denne krigen passer i en slik kategori,islamister blir aldri moderate. Et idiotisk finne-på-ord fra USA for å kunne støtte jihadister med våpen m.m.
NATO-Tyrkias allierte Ahrar al-Sham er knyttet til nusra,i tillegg er de kjente for å slakte kristne under denne borgerkrigen. De hyllet også Taliban lederen som døde i fjor,lederen til de som USA og NATO kriget mot i Afganistan. Javisst,samme NATO som Tyrkia er medlem av.
Vi har altså et NATO medlem som åpenlyst samarbeider med terrorister ā la Taliban. Er det ikke flott med et åpent og mangfoldig NATO?
En annen gruppe av Tyrkias allierte er jo de som halshugget det palestinske barnet,hva er det som gjør de mer moderat enn daesh? Sorry,same shit different name.
En liten reminder, HUSK at når det skrives noe som dette: "Tyrkia og deres allierte har nå inntatt/drept/bombet etc." i media så er det disse radikale-islamistiske-jihadistene de skriver om.
Sparkes ikke Tyrkia ut av NATO,så kommer jeg til å engasjere meg for at Norge skal ut. Jeg blir forbannet av å tenke på at vi er alliert med Tyrkia,et land som åpenlyst samarbeider med jihadister og driver på med folkemord.Fy f**