Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Först och främst, sedan när har du hållit dig till neutrala/oberoende källor? Är påståendet från Assadregimen om att han var 12 år en neutral eller oberoende källa? För det andra, alla inlägg utgör tillsammans stöd som talar för att han INTE var 12 år. Inget enskilt inlägg utgör ensamt tillräckligt stöd åk teorin. Förstår du? För det tredje, om din goda Assadkälla hävdar att han är en palestinsk flykting och sedan kommer en annan pro-Assad källa som hävdar det inte stämmer, hur trovärdig blir då den enda källan ni förlitar er på som menar på att offret är 12 år?
Vill du övertyga mig och andra att han inte är 12 år får du visa på belägg som talar för det. Om du inte har det så ser jag inte hur du har något nytt att komma med.
Jag postar alla källor(från båda sidor) till händelser i konflikten som jag finner intressanta och relevanta för stunde, skillnaden är att jag varken någonsin påstått att dom är oberoende om dom inte är det och inte heller leverar jag partiska källor när någon efterfrågar oberoende och låtsas som ingenting när man egentligen leverar något helt annat.
Nej twitter inläggen innehåller påståenden och en bild på ett påstått id som likaväl kan har tillverkats i efterhand för damagekontroll av anhängare till gruppen. Detsom krävs för att det övht skulle vara ett bevis är en blind tro på en av sidorna i konflikten.
Min goda assadkälla, nu får du väll ändå ge dig haha? Det var
du som länkade den och påstod att den skulle innehålla något från ett pro assad account som talade om att grabben inte är ett barn.
Jag har inte försökt övertyga dig om något, jag svarade/citerade en helt användare och gjorde klart att länkarna inte innehöll det han frågade efter så att även andra i tråden kunde få en headups och slippa klicka sig in på dom för att få veta om det faktiskt var oberoende källor som innehöll det du påstår.
Jag förstår att det är fett med hjärnblödning för vissa nu pga utveckligen i Syrien det senaste 1.5 året men herregud men lugna nerverna arma människa