Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Humanlife vill se alla döda, han vill se vårt land och alla andra i Europa falla samman. Han vill se ett fascistiskt ryskt skräckvälde inrättas över de demokratiska länderna. Diktatorer som Assad är vad de går igång på. Envälde, fascism, diktatur. De skulle inte varit här och diskuterat i tråden om inte de fascistiska och totalitära länderna Ryssland och Syrien varit parter, och såklart deras hatobjekt nummer ett USA - frihetens och demokratins främsta förkämpe.
När man inte har några sakargument, så tar man till lögner istället. Och du är en notorisk lögnare.
Jag vill se ett fritt Syrien, där folket bestämmer och där terroristerna är krossade. Jag önskar fred åt alla människor på jorden, men tyvärr är ondskans krafter så starka att det verkar väldigt avlägset. USA har skapat kaos i flera länder i Mellanöstern, men nu har de fått motstånd och det gläder jag mig mycket åt.
Jag hoppas att den syriska regeringen ihop med Irak, Iran, Hezbollah och Ryssland kan sätta stopp för USAs galna planer att inrätta marionettregimer i 7 länder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Syriens slagfält är fullt av galna mördare och man kan tycka att USA inte skulle hjälpa diktatorn bli av med ISIS nu när USA snart besegrat ISIS. Det är dock lite av en synvilla att ISIS skulle vara fiender till Assad. De med högst rank i ISIS är Saddams gamla generaler, den sortens baathister som Assad drömmer ska rädda honom kvar vid makten i Syrien. Det är en dröm de delar med de maktlösa små internet-fascisterna - ett pan-arabiskt bälte från Iran till Libanon. Gammal 70-tals idé, lika död som Saddam.
Jag frågade dig igår hur du får ihop din syn på de stridande i Syrien, men du svarade inte och nu kommer du med samma idioti, som du redan har upprepat här många gånger.
Du menar ju att Assad, IS och Ryssland samarbetar. Och då frågar jag dig igen: Vilka strider de mot?
Vilka strider Assad, Ryssland och IS mot, enligt dig?