Med all rätt välförtjänta politiska poäng av Putin. Någon jävel måste ju göra något. Utav det vi kunnat se så här långt sitter USA på läktaren och glufsar i sig varmkorv (gissningsvis även munkar).
Något jag aldrig trodde att jag skulle skriva, Tack Ryssland.
Problemet är bara att även om Isis utplånas kommer det alltid nya grupper.
Dessutom känner jag mig inte mycket tryggare med tanke på alla medlemmar som redan befinner sig i Sverige och Europa.
Vi får väl hoppas att de inte go bananaz och gör jihad här hemma istället..
Kvinnor och barn används alltid i propagandan. Vare sig det gäller i krig eller människor på flykt.
Trots att alla vet att det är övervägande män som flyr , så finner alltid media en barnfamilj i mängden att visa upp.
Tänk också på att när IS och andra terrorgrupper vilket det finns många av i det området börjar förlora, vart tar de vägen då? Jo, de åker till Sverige och söker asyl. Muahahahaha
Med all rätt välförtjänta politiska poäng av Putin. Någon jävel måste ju göra något. Utav det vi kunnat se så här långt sitter USA på läktaren och glufsar i sig varmkorv (gissningsvis även munkar).
Något jag aldrig trodde att jag skulle skriva, Tack Ryssland.
Frankriker har flygbombat ihjäl 30 jihadister i Syrien, stod det i fransk press idag - så det är ju inte bara ryssarna som försöker. Tyvärr var 12 av dessa jihadister barnsoldater, men den skulden får man lägga på IS.
Daily Mail forsøger at vinkle at Rusland bomber demokratiske anti-regim tropper i Syrien, i virkeligheden drejer det sig om støtter til Al-Qaida og Al-Nusra front.
Kvinnor och barn används alltid i propagandan. Vare sig det gäller i krig eller människor på flykt.
Trots att alla vet att det är övervägande män som flyr , så finner alltid media en barnfamilj i mängden att visa upp.
Du påstår alltså att barn och kvinnor inte blir offer för de här bombningarna?
Blir mer intressant om man skickar några Tupolevs
Lite lustigt om ISIS pressas ut från Syrien och över till andra länder, så att Ryssland kan säga typ; här har ni!
Problemet är bara att även om Isis utplånas kommer det alltid nya grupper.
Dessutom känner jag mig inte mycket tryggare med tanke på alla medlemmar som redan befinner sig i Sverige och Europa.
Vi får väl hoppas att de inte go bananaz och gör jihad här hemma istället..
okej? så vi ska låta isis vara för annars kommer det nya grupper? samma skit
däremot HOPPAS jag dom går bananas här hemma så vi se vilka det är och kan skjuta skallen av dom