• 2
  • 3
2014-01-18, 22:02
Medlem
[quote=Sverigebudet|47107943]
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

Han syftar på Olympiaincidenten och Paw*l sitter fortfarande på psyket och lär göra i många år till, han är INTE inblandad i detta.

Stämmer att herr Ottosson högg en med gaffel/kniv inne på Harrys kan ha varit på redan då det var Champs-Élysées.
Ok, olika händelser alltså?

Har inget minne av något besticksrelaterat på Harrys men det kan ju varit innan dess och då huserade jag inte i Värnamo. Faktum är att invigningen av Harrys är en av mina första utekvällar i Värnamo. Hade en liten del i ett modelltåg där...
Men hur gammal är Ottosson egentligen? Om han ska hunnit hugga någon på Champs så måste han väl vara ett stycke över 40? Eller räknar jag fel?
Citera
2014-01-18, 22:27
Medlem
Sverigebudets avatar
[quote=Livsmissbrukare|47108939]
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigebudet

Har inget minne av något besticksrelaterat på Harrys men det kan ju varit innan dess och då huserade jag inte i Värnamo. Faktum är att invigningen av Harrys är en av mina första utekvällar i Värnamo. Hade en liten del i ett modelltåg där...
Men hur gammal är Ottosson egentligen? Om han ska hunnit hugga någon på Champs så måste han väl vara ett stycke över 40? Eller räknar jag fel?

Ja totalt olika händelser..

Tror Ottosson är född 75.

Gregory "gegge" Wrona är wannabe rappare och har pundat i flera år född 78-79. Han gick ut "anonymt" med reportage i Vmo nyheter för många år sen att han var beroende av hasch...
Han i röda kläder är det i videon
http://m.youtube.com/watch?v=SovNNISlrIQ

Ubbe från Kärda är ju en klassik känd småstads pundare ala Tummen profil.
Senast redigerad av Sverigebudet 2014-01-18 kl. 22:33.
Citera
2014-01-20, 17:29
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
[quote=Livsmissbrukare|47108939]
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigebudet

Ottosson satt en matkniv i huvudet på någon på Harrys 2006. Blev dömd för dråpförsök har jag för mig det var och satt på kumla i 6 år och kom ut sommaren 2012. När han satt inne tränade han mma med Jimmie Sääv då han är en gammal thaiboxare. Tog drygt en månad efter han blev utsläppt 2012 tills han spöade någon på Harrys och hamnade i fyllecellen.
Citera
2014-01-21, 11:18
Medlem
vonFlints avatar
J*mmie S*äv är en riktigt sjuk människa, så antar att denna Mat*ias Ot*osson hittade en likasinnad på kåken.

Går man in på Mat*ias facebook hittar man många utav de åtalade i hans vänner. Likaså står BO med på vänner. Ingen som vet något om deras relation innan kidnappningen?
Citera
2014-01-22, 12:25
Medlem
ritafins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Detta ska vara offret:

https://facebook.com/ola.johansson.3...045935544&_rdr

Källa är relaterad tråd

Knarkrelaterat antagligen.
Skulle inte tro att han ser så (bra) ut idag efter omgången enligt lokal tidningen. Knark relaterat?yes
Citera
2014-01-29, 17:31
Medlem
Jag kan med relativt stor säkerhet säga att den Ola vars profil ni länkat här till inte är den misshandlade. Personen i fråga har antagligen inte ens facebook, han känns inte alls som den typen. En av kvinnorna som är omnämnda har även levt med den misshandlade mannen ett bra tag. Hon lämnade dock honom för ca 1 år sedan, så problem lär de ha haft.

Den utsatte mannen har jag aldrig upplevt som om han skulle ha problem, men man ser såklart aldrig allt på ytan, de kan ju ha funnits stora problem där under.

Brottet ska tydligen ha begåtts pga, som någon nämnde, en brutal våldtäkt på kvinnan som han levde med utsatts för tidigare, men om jag förstått det hela rätt så ska han inte ens ha vart inblandad i detta.
Citera
2014-02-03, 19:46
Medlem
Den länken som är till Ola X johansson stämmer. Han blev misshandlad och utsatt för tortyr pga en våldtäkt han hade gjort. Vad man har hört så stämmer uppgifterna.
Citera
2014-10-22, 08:58
Avstängd
NAVYSEALTEAM6s avatar
https://lexbase.se/personsok?Search[name]=Cristina-Marinela&Search[surname]=Farchescu&

Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in