2014-01-17, 10:27
Medlem
[quote=Livsmissbrukare|47084694]
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleninja81
Om du åsyftar Olympiaincidenten så var det en präktig psykos och jag minns också att det blev just psykvård. Kul att se hur han blev "frisk" och frisläppt...

Just det Olympia heter det. Ja det va ju tur han fick vård så han blev frisk. .. Har du någon info om de andra? Hört att Ubbe från Kärda och Grego*y Wr*na ska vara inblandade.
Citera
2014-01-17, 10:48
Bannlyst
Citat:
Absolut ingen organiserad brottslighet. Det här är bara ett gäng pundare som roat sig med att tortera en annan människa pga av våldtäktmisstanke. Jag känner til dom här personerna och att dom har lyckats att fullfölja den här misshandeln utan att börja tortera varandra är häpnadsväckande

Vilka personer handlar det om?
Citera
2014-01-17, 10:49
Medlem
-TheRiddle-s avatar
En M*ttias Ottosson (a) skall vara en de fem GM, stämmer den uppgiften?
Citera
2014-01-17, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EeeTop
Som det tidigare nämnts så gäller det:

Mattias Ottosson - Gregory Wrona - Kristina (Rumänsk tjej) - De andra två vet ja ej riktigt

enligt den andra tråden.. Skulle vara kul och veta vilka dom andra är
Citera
2014-01-17, 11:08
Medlem
[quote=Kalleninja81|47084735]
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

Just det Olympia heter det. Ja det va ju tur han fick vård så han blev frisk. .. Har du någon info om de andra? Hört att Ubbe från Kärda och Grego*y Wr*na ska vara inblandade.
Nej, mina Värnamodagar är över sedan några år och enda aktuella infon jag har om detta kommer från de nu aktuella trådarna. Den enda jag kan säga att jag känner (kände) är just Ola och det var på den tiden det inte var så mycket droger utan mer bilar som gick på bakhjulen. Många år sedan alltså.
Några övriga inblandade kanske jag skulle känna igen när jag träffade dem men namnen känner jag iaf inte igen.
Citera
2014-01-17, 11:21
Medlem
scips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardCore_
enligt den andra tråden.. Skulle vara kul och veta vilka dom andra är
Den här mattias ottosson har han släkt i halmstad? För att där finns en tavringasläckt som bär det mindre smickrande efternamnet en del har bytt namn av förklarliga själ!
Citera
2014-01-17, 12:13
Medlem
Minimois avatar
Gärningsbeskrivningar från stämningsansökan:

Citat:

Citat:

Citat:

Resterande åtalspunkter rör MOs misshandel av två olika kvinnor (ej de medåtalade)
Citera
2014-01-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi

Resterande åtalspunkter rör MOs misshandel av två olika kvinnor (ej de medåtalade)
Tycker mig ha sett denna Ola Johansson han umgicks med världens värsta knarkargäng förr,har dock inte sett honom på ett par år nu.
Får många år sedan höll han på att få armen avhuggen i en macheteatack.Tror han bodde i Gislaved eller Anderstorp då. Han verkar väldigt otursförföljd eller så har han väldigt påknarkade vänner.
Citera
2014-01-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
Tycker mig ha sett denna Ola Johansson han umgicks med världens värsta knarkargäng förr,har dock inte sett honom på ett par år nu.
Får många år sedan höll han på att få armen avhuggen i en macheteatack.Tror han bodde i Gislaved eller Anderstorp då. Han verkar väldigt otursförföljd eller så har han väldigt påknarkade vänner.
Gislaved.
(FB) Bråk i trappuppgång, en till sjukhus (Gislaved)

Och visst har han haft mycket otur genom åren. Desto mer droger desto mer otur konstigt nog...
Citera
2014-01-17, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi

Mången tack.

Jag känner inte igen några namn förutom BOs. Finns det fejsböcker eller någon bild på övriga inblandade som någon kan länka till?
Citera
2014-01-17, 18:28
Medlem
Mattias Ottosson, Stockholm Sweden, fb. Ola X Johansson, fb.
Citera
2014-01-18, 21:07
Medlem
Sverigebudets avatar
[quote=Livsmissbrukare|47084694]
Citat:
Om du åsyftar Olympiaincidenten så var det en präktig psykos och jag minns också att det blev just psykvård. Kul att se hur han blev "frisk" och frisläppt...

Han syftar på Olympiaincidenten och Paw*l sitter fortfarande på psyket och lär göra i många år till, han är INTE inblandad i detta.

Stämmer att herr Ottosson högg en med gaffel/kniv inne på Harrys kan ha varit på redan då det var Champs-Élysées.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in