2014-10-02, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Hjalmar "The Stalker-Fri Artist" ger svar på tal och släpper en 17 minuter lång försvarsvideo där han "hälsar farväl till alla trash"!

http://www.youtube.com/watch?v=w6SYgjLVBQc

-Men det skulle ju kännas mycket bättre för mig om du säger detta säger Hjalmar.
Han verkade få det till att han gjorde detta frivilligt.
Hoppas han som filmar gör en ny film snarast
Citera
2014-10-03, 14:17
Medlem
johanjosefssons avatar
Filmen där Hjalmar gjorde bekännelsen att han är en "riktig jävla bögjävel" togs av någon anledning bort. Någon som har kvar den? Någon som vet varför den togs bort?
Citera
2014-10-07, 07:42
Bannlyst
Citat:
Filmen där Hjalmar gjorde bekännelsen att han är en "riktig jävla bögjävel" togs av någon anledning bort. Någon som har kvar den? Någon som vet varför den togs bort?

Killen som gjorde den kanske blev rädd för att Carlos säger i sin egen video att han anmält honom.
Jag hoppas och tror att Carlos som för övrigt läser tråden kommer få sin fläskigakropp mörad snart
Citera
2014-11-23, 02:00
Medlem
Senast idag (eller ja, igår 21/11 om man ska vara noggrann) var han på't igen. Ringde mig och frågade en massa saker om en nära vän jag känt ett tag och hans "kaggetrick".

Galningen måste ju in bakom lås och bom innan något allvarligt händer...
Citera
2014-11-23, 14:41
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreger
Senast idag (eller ja, igår 21/11 om man ska vara noggrann) var han på't igen. Ringde mig och frågade en massa saker om en nära vän jag känt ett tag och hans "kaggetrick".

Galningen måste ju in bakom lås och bom innan något allvarligt händer...
Tror ingenting allvarligt kommer hända dock, han är ju bara ett retard.
Vi har säkert en vän som går under samma Falang, men jag förstår ju den enorma frustrationen när man har en stalker som är såpass ambitiös.
Citera
2014-11-30, 03:42
Medlem
johanjosefssons avatar
Han har lagt ut ett par nya videoklipp där han "intervjuar" s.k. "kändisar" igen. En från hemmet, en ute på gatan:

https://www.youtube.com/channel/UCuOmKJ5mI-Y0GvG82oayw-w/videos

Intervjun med kvinnan kändes väldigt påtvingad. Men killen, vet han om stalkingen?
Citera
2014-12-05, 11:59
Medlem
tiermastas avatar
kan säga att han har hört av sig till minst 4 av mina vänner, där han bet samtliga om skumma bilder (framförallt på deras mage i uppblåst tillstånd)

han har även försökt få mig att skicka bilder på en av mina kompisars mage (vrf jag nu skulle ha en sådan bild vet jag inte). Han har gått under namnet simon månsson

riktigt äcklig jävel
Citera
2014-12-21, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boryokudan
Carlos Hjalmar Högberg heter han alltså.
Det var en synnerligen ful snubbe, det där.
Här är hans youtube-kanal:
http://m.youtube.com/user/AgentF84s
Kan ej vara han. Har är ju själv artist och har ett program som heter Artister möter artister och där verkar han trevlig. Nu ville han dock ha med mig i sitt program som inte ens är artist. Vet ej om jag vågar ställa upp. .
Senast redigerad av Truxx 2014-12-21 kl. 13:41.
Citera
2014-12-21, 13:25
Bannlyst
Citat:
Han har lagt ut ett par nya videoklipp där han "intervjuar" s.k. "kändisar" igen. En från hemmet, en ute på gatan:

https://www.youtube.com/channel/UCuOmKJ5mI-Y0GvG82oayw-w/videos

Intervjun med kvinnan kändes väldigt påtvingad. Men killen, vet han om stalkingen?
Han heter Bengt Dahlqvist och var med i skilda världar. Låter ju lite konstigt att en artist som kanske med har stalkers håller på och stalka andra
Senast redigerad av Truxx 2014-12-21 kl. 14:20.
Citera
2014-12-21, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Det är uppenbart att den här mannen inte har alla fläktarna på i datorn.
Han ska ha stalkat minst 5 personer (enligt anmälningar), men det lär väl
rör sig om många fler än så om man ska utgå från att det med stor sannolikhet finns ett mörkertal.

Han ska bl a ha frågat om han fått se vederbörandes mage i ett "uppblåst" tillstånd,
och när han fått nej till förfrågningen, blivit mer aggressiv och hotfull.

Alexander Erwik, chefredaktör för Finest.se hävdar att han är en av de drabbade:

"– Den här personen hade publicerat kontaktuppgifter till en stödjour på vår bloggportal. Jag ifrågasatte det. Det var efter det som trakasserierna började, säger han.
Erwik uppger att Johan kontaktat honom 20-30 gånger det senaste året.
–  Det är bland annat hot, homofobiska uttalanden om vilken bögslusk jag är."

http://www.metro.se/nyheter/utpekade-seriestalkern-johan-gar-inte-att-stoppa/EVHnan!BIbCPOBjbDwJI/

Den här killen ska "Johan" tydligen ha trakasserat i 8 år (!)

http://www.metro.se/nyheter/han-stalkades-av-johan-i-atta-ar/EVHnan!9Tpa14UWXdKk/
Men han är ju själv bög hur kan han då kalla alex bögslusk när han själv är det Hjalmar. Låter konstigt och dessutom att en har slutit fred med han nu. de hade visst enligt hjalmar snackat 2 timmar i telefon
Senast redigerad av Truxx 2014-12-21 kl. 15:20.
Citera
2014-12-21, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hestra
Han har tydligen skapat en infosida om sig på Wikipedia . Kanske nån borde redigera infon lite
Ha ha Hjalmar själv eller?
Senast redigerad av Truxx 2014-12-21 kl. 15:25.
Citera
2014-12-21, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagnen
Åh herregud, den jäveln!!!
Jag minns att han huserade på Playahead runt 2005. På den tiden var det vanligt att man gjorde en grupp ifall någon anhörig hade avlidit likt hur det är på Facebook idag. Det här mongot satt och kommenterade på dessa sidor som om att det var hans bästa vän som hade dött. Han skrev kommentarer, dikter och citerade låttexter trots att han inte ens kände personen. Folk honom att dra åt helvete, men han fortsatte. Har för mig att han även gjorde egna bilder av de bilder som fanns på personen i fotoalbumet. Så jävla respektlöst.

Det skulle vara intressant att få en inblick i hans hjärna för att se vad som faktiskt försiggår där. Ett riktigt vidrigt psykfall är vad han är.
Han hade visst skickat video till en annan kändis där han dansade på en kyrkogård.
Senast redigerad av Truxx 2014-12-21 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in