2014-01-19, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Det har redan framkommit att det är den förvuxna bebisen med mörkhudfärg så du kan sluta skriva massa försvarstal.

Du har ju reggat dig i tråden enbart för att skriva att det inte är den mörkhyade gentlemannen.
Varför?

Jag tror inte att det är han och man får ju tro och tänka som man vill?

Däremot tror jag inte han är helt oskyldig
Citera
2014-01-19, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newsdeskworld
Jag tror inte att det är han och man får ju tro och tänka som man vill?

Däremot tror jag inte han är helt oskyldig

Självklart får man tänka som man vill, hade detta varit ett par år sedan och jag fortfarande hade hans loggar kvar i datorn så hade jag kunnat hänga ut dom, men jag drog utomlands i 4 år och fimpade allt gammalt. Men han har ett väldigt säreget sätt att skriva på, så när han gör olika facebook profiler så är det lätt att identifiera att det är Hjalmar som skriver och ingen annan, sedan så gör han det dumma misstaget att hela tiden göra nya fake profiler på människor, lägga till cirka 50 vänner (Alla killar). och varje gång så går dessa "människor" i försvar för hjalmar.
Citera
2014-01-19, 12:48
Medlem
Citat:
antagligen är det inte han

Det är han. Människan som ni ser i trappan på plattan är Hjalmar, jag vet eftersom jag var med i intervjuen med Jenny. Dom måste censurera, men inte jag.. Jag har inte skrivit på något papper om att jag inte får hänga ut Hjalmar.
Citera
2014-01-19, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Firecall89
Det är han. Människan som ni ser i trappan på plattan är Hjalmar, jag vet eftersom jag var med i intervjuen med Jenny. Dom måste censurera, men inte jag.. Jag har inte skrivit på något papper om att jag inte får hänga ut Hjalmar.
Bekräftelse på nåt som alla redan vet.

Han har stängts av från wikipedia en gång, hans problem är att han är fruktansvärt jobbig, envisas om meningslösa detaljer samt halkar av alla motargument.
Citera
2014-01-19, 13:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Då det handlar om brott som pågått i närmare tio års tid är det svårt att kalla det för ett "aktuellt brott", varför tråden flyttas till Brott och brottsbekämpning.
/Moderator
Citera
2014-01-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Nice try!

Det verkar alltså vara tjockisen Hjalmar Högberg, eller vad fettot nu hette, som är bögstalkern.

Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Bekräftelse på nåt som alla redan vet.

Han har stängts av från wikipedia en gång, hans problem är att han är fruktansvärt jobbig, envisas om meningslösa detaljer samt halkar av alla motargument.

Helt rätt i det du säger, hans problem är att han är jobbig, han kommer aldrig för mig att utgöra ett hot då jag inte är rädd för denna människa, men det är förbannat jobbigt när ens vänner skriver att han hört av sig till dom och han har frågat saker om mig.
Citera
2014-01-19, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Det är uppenbart att den här mannen inte har alla fläktarna på i datorn.
Han ska ha stalkat minst 5 personer (enligt anmälningar), men det lär väl
rör sig om många fler än så om man ska utgå från att det med stor sannolikhet finns ett mörkertal.

Jag gissar att han inte finns överhuvudtaget.
Citera
2014-01-19, 13:50
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boryokudan
Carlos Hjalmar Högberg heter han alltså.
Det var en synnerligen ful snubbe, det där.
Här är hans youtube-kanal:
http://m.youtube.com/user/AgentF84s

Verkar ju vara allvarligt sjuk mytoman? Är han förtidspensionerad? Verkar vara ännu ett exempel på varför man inte ska adoptera?
Citera
2014-01-19, 14:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jag vet men jag tycker hela tråden är patetisk när allt baseras på lösa grunder och
att man inte får tro som man vill här är ännu mer skrattretande

jag tror inte det är Hjalmar som gjort allt som står i metro utan fler stalkers

Du verkar ha kunskap om Hjalmar. Han är ju uppenbarligen väldigt närvarande på nätet. Tror du han finns på Flashback, och om han gör det, tror du han skulle gå in och skriva i den här tråden?
Citera
2014-01-19, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matte136
Har sett denna artikelserie, och råkar vara uppväxt i Haninge där Hjalmar är en levande legend.

Du reggar dig här idag bara för att berätta det? Bra....nu vet jag att Metro har fejkat det här.

Citat:
Ursprungligen postat av Matte136
Minns även den där boken han skrev om folk från haninge. Alla som hjalmar fann intressanta (läs stalkade) fick ett eget kapitel i den boken (tror inte att han skrev en bok utan endast skröt om det).

Du minns boken som han skrev som han inte skrev?
Citera
2014-01-19, 14:37
Medlem
hugelak90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Du reggar dig här idag bara för att berätta det? Bra....nu vet jag att Metro har fejkat det här.

Du minns boken som han skrev som han inte skrev?

Vad snackar du om? Alla vet vem Hjalmar är i Haninge om man var runt 12-14 år under tidigt 00-tal.
Citera
2014-01-19, 14:43
Medlem
UT64s avatar
Så nu blir stalkaren *jalmar *ögberg själv stalkad.. Karma är en riktig bitch.

Hoppas negermongot får känna på det han utsatt andra för; Osäkerhet,
rädsla och folk som trakasserar en. En skitmänniska som får skit helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in