Citat:
Ursprungligen postat av
Grodaifickan
Det är väl förmodligen ***** eller vad han kallade sig som det handlar om?
EDIT: Kom på att personen ifråga har ett flashbackkonto (inaktivt sedan ett gäng år tillbaka) så tar bort nicket tills vidare.
Jag vet vem det är, och ditt censurerade namn stämmer inte. Jag och en polare blev själv drabbade av denna satans människa i 14-15 års åldern. Det var ju ett par år sedan. Vi satt och raggade brudar som alla andra snorungar i vår ålder gjorde på Lunarstorm. Vi kom sedan i kontakt med en tjej som i sin tur ville ha "bilder på våra magar." Något HAN inte fick. Hur som helst ville HEN eller hur vi nu ska kalla det hela träffas på Södra Station. Någon tjej kom aldrig, utan hennes vän som var en kraftigt byggd (tjockis) mörk kille med en riktigt svampaffro och skulle visa oss vägen till henne. Jag tvekade som satan och ville inte gå, men polarn ville. Vi hängde på, men jag höll ett långt avstånd. Det slutade vid en port uppe i Eriksdal på söder där hon bodde. Han trängde in min polare i ett hörn där, men vi fick snabbt kontroll över situationen och det hände inget. Han är ett vidrigt avskum och vad jag vet så kallade han sig för H*****R. Vi fimpade av aset på nätet, och sedan var det finito med honom. Så något stalkade blev det inte. Vi polisanmälde aldrig händelsen, och jag kan tänka mig att det är många som inte har gjort det. Min polare berättade om artikeln idag i Metro. Jag läste den, sedan slog det mig: Han måste ha gjort likadant med 100-tals människor.