2014-01-15, 15:47
Medlem
Ja tjejer, killars utlösning kan ju variera ganska mycket, mellan personer och från gång till gång. Vad är det sexigast?

Ska det vara mycket sats eller lite? Föredrar du att han sprutar långt/kraftfullt eller att det bara droppar? Var är mest tändande att han placerar sprutet? Det finns såklart praktiska aspekter också..

Så, hur är det mest tändande/sexigaste sprutet tycker du?
Citera
2014-01-15, 15:56
Medlem
Fallmans avatar
Inte kvinna... men jag svarar ändå: Det ska vara ett sprut och mycket, det uppskattas för det mesta. Inget tråkigt droppande.

Vart varierar från kvinna från kvinna verkar det som, men mest verkar vara på bröstet, men tror inte det är sexigast , det är väl mest att de vill slippa kladd i ansikte osv.
Citera
2014-01-15, 16:06
Medlem
Självklart ska det vara mycket sperma. Jag tycker det är sexigt när det sprutar riktigt ur kuken..men det är även sexigt när det pulserar ut och rinner ut över kuken eller hur man ska beskriva det...speciellt då om man runkar den så man bara kan slicka upp allt efteråt.
Själva sprutet och att se sperman komma ur kuken gör mig djävulskt kåt...!!!!!

Ansiktet älskar jag att få nersprutat men också munnen. Ett rejält sprut rakt in i munnen från avstånd...mmm I love it!
Citera
2014-01-15, 17:50
Medlem
Sexigaste sprutet är väll inte planerat? Sen när blev planering av sex kul?
Sexigaste sprutet är när det blir så skönt så kille verkligen inte kan hålla sig längre och de bara går, känslan som killen får gör ju mycket. Sen är det ju alltid sexigt att få det över sig så man ser det.. Men kan inte svara på om det är när killen kommer och bara trycker kuken långt in, tar det i munnen eller sprutar över hela magen tex..
Citera
2014-01-15, 19:36
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Det där med sprutets längd och mängd och med vilken styrka den skjuts ut, det har ingen som helst betydelse för min del. Jag lägger inte vikt och fokus på det när jag har sex och jag bryr mig inte heller om var laddningen läggs.

Var sprutet hamnar faller sig naturligt i stundens hetta och varierar förstås från en gång till en annan – jag kan ta laddningen var som helst och har inga speciella preferenser, jag tycker inte att placeringen av säden är sexigare på ett speciellt ställe än ngt annat.

Jag menar, vem är så klartänkt och har sinnesförmåga att bry sig om sådana detaljer när det är sååå skönt? Inte jag i alla fall.
Citera
2014-01-15, 21:08
Medlem
Tycker det är grymt sexigt när killen sprutar sig själv på magen. ??
Citera
2014-01-16, 00:58
Avslutad
Hur långt/kort, mycket/lite det är kvittar fullständigt för mig. Det där är ju saker man inte kan styra över direkt.
Däremot är smak väldigt viktigt, men har hittills inte stött på någon som smakat dåligt/äckligt.

Jag ser gärna att han kommer i munnen då jag gillar att svälja, men överallt är ju ok förutom i ögonen.
Citera
2014-01-16, 19:58
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmine.85
Självklart ska det vara mycket sperma. Jag tycker det är sexigt när det sprutar riktigt ur kuken..men det är även sexigt när det pulserar ut och rinner ut över kuken eller hur man ska beskriva det...speciellt då om man runkar den så man bara kan slicka upp allt efteråt.
Själva sprutet och att se sperman komma ur kuken gör mig djävulskt kåt...!!!!!

Ansiktet älskar jag att få nersprutat men också munnen. Ett rejält sprut rakt in i munnen från avstånd...mmm I love it!

Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Det där med sprutets längd och mängd och med vilken styrka den skjuts ut, det har ingen som helst betydelse för min del. Jag lägger inte vikt och fokus på det när jag har sex och jag bryr mig inte heller om var laddningen läggs.

Var sprutet hamnar faller sig naturligt i stundens hetta och varierar förstås från en gång till en annan – jag kan ta laddningen var som helst och har inga speciella preferenser, jag tycker inte att placeringen av säden är sexigare på ett speciellt ställe än ngt annat.

Jag menar, vem är så klartänkt och har sinnesförmåga att bry sig om sådana detaljer när det är sååå skönt? Inte jag i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Hur långt/kort, mycket/lite det är kvittar fullständigt för mig. Det där är ju saker man inte kan styra över direkt.
Däremot är smak väldigt viktigt, men har hittills inte stött på någon som smakat dåligt/äckligt.

Jag ser gärna att han kommer i munnen då jag gillar att svälja, men överallt är ju ok förutom i ögonen.

Är detta typiskt flashback kvinnor? Aldrig har jag stött på någon jag som jag vet gillar detta, ännu..
Citera
2014-01-16, 20:58
Bannlyst
Börja ät Ananas så blir det bättre ska du se..
Citera
2014-01-16, 20:59
Bannlyst
Av egen erfarenhet så är det munnen eller inget som gäller. Det är dom enda två kategorierna som brudar går igång på/inte går igång på.
Citera
2014-01-16, 21:38
Medlem
mattias-8888s avatar
Woow. Sköna tjejer som svarar i detta ämne. dessa skulle man gärna vilja spruta över.

Min tjej gillar att känna hur jag tömmer hela min sats i henne. Hur hon blir helt kladdig av det och det bara rinner. Fast hon tycker även det är jobbigt.

När hon suger av mig vill hon ha det pulserande ut från kuken och rinnandes ner på magen. Även fast jag sprutat ut en del av det mot bröstet.
Citera
2014-01-16, 22:08
Medlem
Är väl kul med lite variation.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem