2014-01-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Är väl kul med lite variation.

Så vilka varianter är topp tre?
Citera
2014-01-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdesign

Svårt med rangordning men till exempel i mun/ansikte, i fittan eller magen. Allt har sin charm antar jag. Helst kan ju killen bestämma, gillar när det blir en överraskning. Fast vill jag ha det i munnen så kan jag be om det specifikt.
Citera
2014-01-16, 22:53
Bannlyst
Citat:
Svårt med rangordning men till exempel i mun/ansikte, i fittan eller magen. Allt har sin charm antar jag. Helst kan ju killen bestämma, gillar när det blir en överraskning. Fast vill jag ha det i munnen så kan jag be om det specifikt.

Ska det vara den vattniga eller tjocka gräddiga konsistensen?
Citera
2014-01-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Ska det vara den vattniga eller tjocka gräddiga konsistensen?

Vattnig om man får välja.
Citera
2014-01-16, 23:01
Bannlyst
Citat:
Vattnig om man får välja.

Vad säger du. Hur kommer det sig? Om man älskar sperma så vill man väl ha den gräddiga?
Citera
2014-01-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Vad säger du. Hur kommer det sig? Om man älskar sperma så vill man väl ha den gräddiga?

Haha. Jag kanske inte förstår helt hundra hur du menar. Men helst ska det vara "jämnt" och slätt. Inte typ klumpar i. När jag säger vattnig menar jag så typ, alltså "vanlig" sperma, jag kanske inte vet vad vattnig är, haha. Nu när jag tänker på det har jag nog bara smakat på sperma från tre olika personer, så har bara det att gå på...
Citera
2014-01-17, 05:26
Medlem
Citat:
Haha. Jag kanske inte förstår helt hundra hur du menar. Men helst ska det vara "jämnt" och slätt. Inte typ klumpar i. När jag säger vattnig menar jag så typ, alltså "vanlig" sperma, jag kanske inte vet vad vattnig är, haha. Nu när jag tänker på det har jag nog bara smakat på sperma från tre olika personer, så har bara det att gå på...
asså va? klumpar i sperman? wtf
Citera
2014-01-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Är detta typiskt flashback kvinnor? Aldrig har jag stött på någon jag som jag vet gillar detta, ännu..

Ja det är vanligare på Flashback än i verkligheten. Samma sak med de stora Flashback kukarna. Här påstår alla att dom har stora kukar men i verkligheten? Nej...
Citera
2014-01-17, 10:45
Medlem
Citat:

Inleder med att jag är tjej.
1. På brösten
2. På rumpan (ska helst göras doggy och satsen ska rinna ner mellan skinkorna)
3. I munnen

Sprutet ska helst vara kraftfullt och innehålla mkt sperma
Citera
2014-01-17, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
asså va? klumpar i sperman? wtf

Okej, inte klumpar kanske. Men en del är mer fast och en del mer rinnigt. Liksom blandat.
Citera
2014-01-17, 11:49
Medlem
Jodkulas avatar
Citat:
1. Brösten
2. I mig
3. Munnen (inte svälja)
Citera
2014-01-17, 14:37
Medlem
Katzyns avatar
Det tycker jag är ganska ointressant. Det är sexigt om killen njuter mycket och gärna låter lite när han kommer, men sprutet bryr jag mig inte om och då jag i regel kommit när killen ska komma är jag inte så pigg på att bli helt nedkletat utvändigt, kan göras undantag för speciella tillfällen.

Det som inte är sexigt är när det är tjocka klumpar som kommer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in