Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-03-02, 08:28
  #61
Medlem
ekzvs avatar
När han sprutar i min vagina
Det ska komma lite, då det annars blir så kladdigt
Citera
2016-03-02, 09:10
  #62
Medlem
f30malmos avatar
Det är inte själva sprutet utan hur kåt han är som spelar roll. Hur han håller hår eller huvud, om han gör det, hur han ser ut. När han kommer explosionsartat och inte själv riktigt tänker eller är beredd på det. Det är sexigt med män som jag kan få att tappa kontrollen.
Citera
2016-03-02, 09:46
  #63
Medlem
Gosifs avatar
Som en väns kompis. Han tyckte om att spruta tjejen på magen, för att sen slicka upp det ifrån hennes navel.
Citera
2016-03-02, 10:41
  #64
Avstängd
ingenrespekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jasmine.85
Självklart ska det vara mycket sperma. Jag tycker det är sexigt när det sprutar riktigt ur kuken..men det är även sexigt när det pulserar ut och rinner ut över kuken eller hur man ska beskriva det...speciellt då om man runkar den så man bara kan slicka upp allt efteråt.
Själva sprutet och att se sperman komma ur kuken gör mig djävulskt kåt...!!!!!

Ansiktet älskar jag att få nersprutat men också munnen. Ett rejält sprut rakt in i munnen från avstånd...mmm I love it!
Blev fan kåt. Vilken härlig kvinna!
Citera
2017-01-17, 22:23
  #65
Medlem
Det ska vara ett riktigt hårt sprut långt in i fittan så man verkligen känner kuken pulsera i sprutet o ju större mängd sats desto bättre

Tyvärr har min kära sexpartner för vana att " knulla " sig igenom sprutet o då kan det bli svårt att känna pulserandet åtminstone när vi tar framifrån

Tar han mig bakifrån o samtidigt " knullar" sig genom sprutet då känner jag pulserandet
Citera
2019-11-07, 11:28
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Oplanerat. Brukar det bli. Om han eller jag har en specifik önskan. Oftast i mig. Men tycker det är härligt ta satsen i munnen och över brösten med.

Stora sprut ska det vara, om jag får välja. Mycket kladd, bara trevligt.
Antingen starka, långa sprut eller när det blir lite som en vulkan och bara rinner ur. Mumma!
Sweet! Om han kommer på brösten, Brukar ni kladda eller leka med sperman också? Eller är det sexiga slut liksom precis när han sprutat klart så ni torkar bort det direkt?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback