Flashback bygger pepparkakshus!
2005-04-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollapse
För att sedan avlsuta med:

Och visst har jag en ny sockersöt avatar?
Ännu ett alternativt slut alltså? Eller är det samma som i Twin Peaks Fire walk with me? Det var ett tag sedan jag såg den, men det låter rätt likt tror jag. Men där gör de sken av att hela händelseutvecklingen sker på en dag. Jag tror att
Mitt ordningssinne blir faktiskt lite stört av att de håller sig med alternativa slut.
Citera
2005-04-04, 10:47
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Mitt ordningssinne blir faktiskt lite stört av att de håller sig med alternativa slut.

Ja kan bara hålla med! Tror inte att de Lynch,Frost & Co fattade (från början) vilket briljant slut det är i TP serien. Därför försökte de sig på ett "bättre" i WTTP. Vilket enligt mig är riktigt kasst!
Citera
2005-04-07, 12:42
Medlem
Willy_Wonkas avatar
Bewmph

låg aktivitet igen
Citera
2005-04-07, 13:21
insomnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy_Wonka
låg aktivitet igen

Hemskt ju.

Har hunnit se 2 avsnitt hittills.

Kan inte säga annat än att jag tänkt se färdigt hela serien. Väldigt bra gjord. Men jag kan inte riktigt bilda ngn uppfattning om vad som kommer hända i kommande avsnitt. Vilket är en fördel.

Ska nog se det tredje avsnittet ikväll.
Citera
2005-04-07, 21:50
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Hemskt ju.

Har hunnit se 2 avsnitt hittills.

Kan inte säga annat än att jag tänkt se färdigt hela serien. Väldigt bra gjord. Men jag kan inte riktigt bilda ngn uppfattning om vad som kommer hända i kommande avsnitt. Vilket är en fördel.

Ska nog se det tredje avsnittet ikväll.

Kanske ska slå mig med något hårt i huvudet och hoppas att jag glömmer hela serien. Finns inget bättre än att ladda med mkt tilltugg (munkar icke att förglömma) lite öl och diverse sprit och tillbehör att blanda roliga mjölkdrinkar. För att sedan slå sig ner i soffan och kolla på alla avsnitt.

insomnia. Efter att ha kollat på 3 avsnitt. har du hunnit få någon favorit karaktär?

Personlig favorit------>Dept. Andy Brennan
Citera
2005-04-07, 21:55
Medlem
Willy_Wonkas avatar
jag blir avundsjuk på insomnia som kollar på avsnitten första gången
jag vill se dom en första gång igen
Citera
2005-04-07, 22:02
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy_Wonka
jag blir avundsjuk på insomnia som kollar på avsnitten första gången
jag vill se dom en första gång igen

Du! Hur går det med tatoon??? Denna kis har skaffat sig en halvdan: http://kreator.esa.fer.hr/gallery/album01/BestTatoo
Citera
2005-04-07, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
insomnia. Efter att ha kollat på 3 avsnitt. har du hunnit få någon favorit karaktär?

Inte för att jag heter Insomnia, men jag tar mig friheten att svara för mig själv. Min personliga favorit är helt enkelt Agent Cooper. Sedan ligger major Briggs rätt bra till också. Båda kan kläcka ur sig de mest märkliga uttalanden och ändå se så fullkomligt seriösa ut.

Vad har ni andra för favoritkaraktärer?
Citera
2005-04-07, 22:29
Medlem
Mx2000s avatar
Jack Nance/Pete Martell helt klart. Riktig skön gubbe tycker jag. Han gjorde även en skön roll i Lynchs kortfilm om fransmannen och cowboysarna. Sen gör ju Lynch själv lite härliga och skrikiga inhopp ibland!
Citera
2005-04-07, 23:02
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx2000
Jack Nance/Pete Martell helt klart. Riktig skön gubbe tycker jag. Han gjorde även en skön roll i Lynchs kortfilm om fransmannen och cowboysarna. Sen gör ju Lynch själv lite härliga och skrikiga inhopp ibland!
Håller med, han ser så jävla häftig ut...
Citera
2005-04-07, 23:04
insomnias avatar
Citat:
Kanske ska slå mig med något hårt i huvudet och hoppas att jag glömmer hela serien. Finns inget bättre än att ladda med mkt tilltugg (munkar icke att förglömma) lite öl och diverse sprit och tillbehör att blanda roliga mjölkdrinkar. För att sedan slå sig ner i soffan och kolla på alla avsnitt.

Hehehe, jo det är en jävla bra serie än så länge. Så jag förstår dig.

Har hunnit se 2 avsnitt och Agent Cooper är en stor favorit. Väldigt skön snubbe.
Citera
2005-04-08, 19:37
Medlem
Willy_Wonkas avatar
Citat:
Du! Hur går det med tatoon??? Denna kis har skaffat sig en halvdan: http://kreator.esa.fer.hr/gallery/album01/BestTatoo

har lagt det på is ett tag fram över får se hur det blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in