2006-05-31, 23:42
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
McKee spelar för tillfället i Buffalo. Han blir unrestricted free agent nu till sommaren har jag för mig.
Tack.
Han verkar inte vara någon direkt elaking eller poängmaskin om man kollar statistik men han kanske är bra på defensiven utan att ta alltför onödiga utvisningar och sånt är ju också bra för laget.
Ändå så ser jag hellre Elias eller Chara till NYR.
Citera
2006-06-01, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake
Tack.
Han verkar inte vara någon direkt elaking eller poängmaskin om man kollar statistik men han kanske är bra på defensiven utan att ta alltför onödiga utvisningar och sånt är ju också bra för laget.
Ändå så ser jag hellre Elias eller Chara till NYR.

Jay McKee är en grymt underskattad back. Han täcker flest skott av alla spelare i hela NHL och offrar sig för laget. En defensiv back som alla vill ha.
Citera
2006-06-01, 01:53
Medlem
Icecubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
kan man höra eller se NHL slutspelet på någon webradio eller webtv på nätet? vore kul och se nu när det drar ihop sig

Welcome.

Inte helt osanolikt är det bla på nhl.com som dom länkar till webradio under matcherna. Webtv, har det frågas och pratats om en miljard gånger, det räcker nog med att du bläddrar tillbaka en eller två sidor så hittar du info där.
Citera
2006-06-01, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
Skulle man kunna få låna någon streamtv acc? Vill gärna se sista matchen mellan Buffalo - Carolina ...OM buffalo vinner idag!
PM:a gärna!

tror det går använda 2st samtidigt? please..

..såå någon?
Citera
2006-06-01, 10:37
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Jay McKee är en grymt underskattad back. Han täcker flest skott av alla spelare i hela NHL och offrar sig för laget. En defensiv back som alla vill ha.
Precis. Vore ju lite häftigt om de kunde locka till sig både Chara och McKee. Chara = elak och offensiv. McKee = smart och defensiv.
Citera
2006-06-01, 21:16
Medlem
Ajaj Buffalo, nu missar Jay McKee nattens avgörande match pga infektion.
I nattens match saknar Buffalo på backsidan Henrik Tallinder, Teppo Numminen, Jay McKee och Dmitri Kalinin.
Nu får man istället spela Nathan Paetsch, Doug Janik och Jeff Jillson. Tre AHL-backar i en sjunde och avgörande semifinal...
Citera
2006-06-01, 21:32
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ajaj Buffalo, nu missar Jay McKee nattens avgörande match pga infektion.
I nattens match saknar Buffalo på backsidan Henrik Tallinder, Teppo Numminen, Jay McKee och Dmitri Kalinin.
Nu får man istället spela Nathan Paetsch, Doug Janik och Jeff Jillson. Tre AHL-backar i en sjunde och avgörande semifinal...

Grymt tungt avbräck... Han var kanske lagets viktigaste spelare med tanke på de tidigare skadorna.
Citera
2006-06-02, 02:23
Medlem
Headquakes avatar
Citat:
Det låter ju skitbra.... Han skulle kanske pasa bara som backpar med Sandis om han slutar droga sig...
Vilket f.ö. verkar vara på tok för vanligt i NYR.
Fleury är också en favoritspelare som det gick åt helvete för han pallade inte storstadslivet i New York och han började supa (och snortade väl kokain med) sen gick det utför. Han som var så grymt bra!
Nu spelar han i England om jag inte minns fel. Synd på en spelare med den kapaciteten.

Kevin Stevens åkte dit för crack och horor på sitt hotellrum på en bortamatch (är lite osäker på namnet).

Det är iaf många spelare som blivit sämre så fort dom kommit till Rangers. Fast jag är lite snurrig i kupan nu så jag kommer inte på fler namn nu.

Nu ska jag inte bara klaga för Messier har lyft många spelare under sin tid i Rangers med sin fantastiska pondus och vinnarinstinkt.
Citera
2006-06-02, 02:35
Medlem
Får man låna nåns konto på http://www.streamtvnow.tv ?!?!?!?
Please please.. måste se Buffalo's match

Skulle vara väldigt väldigt tacksam!
Citera
2006-06-02, 02:46
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headquake
Det låter ju skitbra.... Han skulle kanske pasa bara som backpar med Sandis om han slutar droga sig...
Vilket f.ö. verkar vara på tok för vanligt i NYR.
Fleury är också en favoritspelare som det gick åt helvete för han pallade inte storstadslivet i New York och han började supa (och snortade väl kokain med) sen gick det utför. Han som var så grymt bra!
Nu spelar han i England om jag inte minns fel. Synd på en spelare med den kapaciteten.

Kevin Stevens åkte dit för crack och horor på sitt hotellrum på en bortamatch (är lite osäker på namnet).

Det är iaf många spelare som blivit sämre så fort dom kommit till Rangers. Fast jag är lite snurrig i kupan nu så jag kommer inte på fler namn nu.

Nu ska jag inte bara klaga för Messier har lyft många spelare under sin tid i Rangers med sin fantastiska pondus och vinnarinstinkt.
Både Ozo och Theo hade ju problem innan de kom till New York. Ozo lär vi ju inte se något mer då han verkar pensionera sig nu för att fixa sitt privata.
Citera
2006-06-02, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proffsen
Får man låna nåns konto på http://www.streamtvnow.tv ?!?!?!?
Please please.. måste se Buffalo's match

Skulle vara väldigt väldigt tacksam!

Väntar fortfarande.. tacksam om jag fick se sista perioden iallfal!
*Väntar på PM*
Citera
2006-06-02, 04:06
Medlem
xploddans avatar
Carolina - Edmonton i final!

Hoppas att det inte finns någon utanför USA som hejar på något annat än Edmonton. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in