Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Verkligen. Sedan har de chans att hämta hem Elias och möjligen plocka Chara också även om jag tror det blir svårare, ser McKee som en möjlighet. Måste ju ha fler elaka backar som Kaspar som sätter skräck i forwards nästa säsong.
Världens bästa fans. Förövrigt en av de absolut vackraste nationalsångerna enligt mig.
Älskar sådana spelare.

Killen spelar ju hälften av säsongerna skadad också, sådant som gör dom så underbara. Undrar om han har chans att bli kapten, för det verkar ju som att Jagr inte vill bli det och jag tycker inte han är särskilt passande som kapten heller. Dessutom är Kaspar nog den som går hem bäst hos fansen och har ju redan ett A på bröstet.
Att Elias skulle ansluta till Rangers och lika så Chara låter ju väldigt bra.
Men mycket kan hända i NHL så tiden får utvisa det. I vilket fall så var det glädjande nyheter. Nu håller jag tummarna.
För det behövs bredare trupp för det är inte riktigt bra att så mycket hänger på Jagr om det nu skulle bli en skada som t ex Bure fick.
Och elaka backar tillsammans med spelskickliga offensiva backar är grunden till ett bra anfall.
Henke i målet är också en nyckel till att spelarna vågar anfalla lite mer.
Kul att det gått bra för Nylander med förresten.
Men vår svenska nationalsång är den vackraste även om Kanadas är fin den med.
Tyvärr har jag inte hängt med så mycket i NHL de två senaste säsongerna men det ringer en svag klocka om namnet McKee. Var spelar han nu?
Kaspar som kapten kanske skulle passa.... En spelare med stort hjärta går alltid hem hos publiken.