2006-04-22, 23:15
Medlem
Punchlines avatar
Ser ut som att Rangers går mot en förlust. De tog en massa onödiga utvisningar och är man i en svacka så brukar det sluta helt fel. Nej, Rangers måste rycka upp sig om de ska ha någon som helst chans.
Citera
2006-04-22, 23:23
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Ser ut som att Rangers går mot en förlust. De tog en massa onödiga utvisningar och är man i en svacka så brukar det sluta helt fel. Nej, Rangers måste rycka upp sig om de ska ha någon som helst chans.
Riktigt tråkigt att domarna tar för vad som helst dock. De måste sluta överdriva med ordern om att ta för allting tills nästa säsong..
Citera
2006-04-22, 23:54
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Riktigt tråkigt att domarna tar för vad som helst dock. De måste sluta överdriva med ordern om att ta för allting tills nästa säsong..

Håller med. Detta var inte Rangers dag och inget funkade. Lunkan var sådär. Devils imponerar stort.
Citera
2006-04-23, 01:23
Medlem
Roligt att canal plus först hade med buffalo-philadelphia i sin tablå men nu har tagit bort den.
Inte första gången dem med några timmars varsel bara stryker en match.
Undrar vad deras anledning kan vara?
Anvsvariga förtjänar en fet pungspark
Citera
2006-04-23, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Roligt att canal plus först hade med buffalo-philadelphia i sin tablå men nu har tagit bort den.
Inte första gången dem med några timmars varsel bara stryker en match.
Undrar vad deras anledning kan vara?
Anvsvariga förtjänar en fet pungspark

Ja varför i helvete försvann den? Jag satt uppe och väntade men det var ju helt jävla onödigt.
Citera
2006-04-23, 08:17
Medlem
Punchlines avatar
Hoho, Canadiens, Colorado och Sabres vann inatt. Lite skrällvarning tycker jag.
Citera
2006-04-23, 08:51
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

För Canadiens del är det en riktig skräll, under säsongen har Hurricanes vunnit alla fyra mötena och klart dessutom. Nu 6-1 borta! Väcker ett litet litet hopp iaf.

Verkar som att nervositeten som präglade laget sista matcherna i serien har släppt när det väl gick vägen.

Att Sabres skulle slå Flyers är väl mer väntat, de är ett av de absolut mest formstarka lagen just nu och det kan man ju knappast säga om Flyers... Foppa till VM!
Citera
2006-04-23, 11:38
Medlem
Gå in på Nhl.com och gå in på highligths. Kolla in höjdpunkerna på buffalo-philly
Umberger i philly har kanske gjort sin sista match för säsongen om det vill sig illa.

Länkar direkt istället.
Umberger
Citera
2006-04-23, 16:39
Medlem
Partons avatar
Citat:

Att Buffalo vann ser jag inte som någon skräll, tyckar att dom har vart starka hela säsongen och tror att Flyers slutspels äventyr kommer sluta om 4 matcher (dom vinner 1)
Att Montreal vann med hela 6-1 var däremot en skräll som heter duga.. Visst trodde man att dom skulle bjuda upp i kamp mot carolina men 6 -1 fanns inte ens i tanken..
Tyvärr så vann Devils också det med 6-1 och Jagr blev skadad, tycker synd om stackarn 2a i både poängliga och måliga efter 2 spelare som under hela första halvan av säsongen inte hade något där att göra förjävligt..

Aja ikväll match mot Oilers igen, blev onödigt spännande förra matchen hoppas det blir bättre ikväll
Citera
2006-04-23, 17:20
Medlem
Carolina vann skotten med 43-21 så jag tror nog att de inte komer lägga sig nre och dö även om de förlorade med 6-1
Citera
2006-04-23, 17:53
Medlem
Icecubes avatar
Ganska väntade reusltat gällande vinnande lagen även om vinstsiffrorna var väl höga för att var slutspel.

Nya omgångar ikväll.

San Jose - Nashville

Edmonton - Detroit

Tampa Bay - Ottawa

Anaheim - Calgary

Vad tror ni ?
Citera
2006-04-23, 18:12
Medlem
Ahruons avatar
"Like a fighter who does not protect his face" skriver New York Times om Devils - Rangers matchen. Ganska bra mening som säger det mesta.

Icecube: jadu, är ingen bra tippare. Men tror Edmonton kan ta Detriot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in