2014-01-03, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swollenmember
Vad kör du för webbläsare? Chrome har den funktionen iallafall

FIIIIIIIREFOX
Citera
2014-01-03, 01:09
Medlem
meduzan2013s avatar
Haha detta är de bästa ja läst, kanske borde trycka in de i signaturen

"Känn mina mjuka kyssar on your perfect lips // Roger"
Citera
2014-01-03, 01:36
Medlem
Dharmas avatar
Tänk om allt slutar med att Julia kommer till Sverige och ts bjuder in oss alla till sitt bröllop... Lite oväntat :-)
Citera
2014-01-03, 01:37
Medlem
SlurpareNs avatar
Haha humor detta. Borde föreslå att du ska komma och hälsa på, bara för att se reaktionen.
Citera
2014-01-03, 02:08
Medlem
sharonfrukts avatar
Kommer lätt följas blev scammad en gång på alla mina pengar för sisådär 10 år sen som 13 åring (ville köpa mobil 200 dollar billigare ) ung o dum man va men de 2800kr ja förlora känns än idag men det är ju inte mycket pengar och har lärt mig en läxa för livet så ändå billigt. Kommer aldrig någonsin kunnas blåsas av en bank ens.
Citera
2014-01-03, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Tänkte förgylla tillvaron med en ny tråd om en scammer såhär i början på nya året.

Detta är historien om Julia Kungar (namnet fritt översatt från engelska till svenska) och Roger. (Jag) Även några andra karaktärer finns med. En person som varit med i mina tidigare trådar finns här, men jag kommer att kalla honom Kurt Olsson i denna tråd. Även en tjej finns med. Jag kallar henne här för Pappi, men ni får byta plats på a och i för att få det rätta namet. Julia börjar ofta sina brev på samma sätt eller i stort sett likadant. Med risk för att hon/han googlar har jag översatt lite av dessa delar till svenska. Jag avslutar oftast mina brev med en speciell fras, även denna har jag översatt till svenska.

Risken finns att denna historien i skrivande stund är avslutad eftersom det har varit tyst ett tag nu, men jag hoppas kunna få Julia med på tåget igen. Anledningen till att jag valt att vänta med att göra en tråd av detta är att de två tidigare trådar jag gjort sprack på grund av att fel folk hittade hit med hjälp av google. Eftersom det senast inte hjälpte att använda mig av spoiler så skippar jag det denna gången.

Det hela började redan i mitten av september då jag fick ett meddelande på en dejtingsida, så nu inleder vi med det meddelandet:

Jag fick syn på detta ett par dagar senare men väntade med att svara tills i början av oktober. Eftersom hon skrev sin e-postadress i meddelandet så svarar jag direkt till den från Rogers epost:
Du kan ju inte på fullaste allvar hålla på så här fram och tillbaka och blåsa en flicka som säkert har det tufft i akrika att komma till sverige.
Citera
2014-01-03, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
" i am so tired about your problem every day now my love,"

Frustrationen i Afrika stiger...man kan riktigt se h*n sitta framför datorn och svära över den korkade svensken....
Citera
2014-01-03, 02:20
Medlem
Alltingfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLargeClocker
Du kan ju inte på fullaste allvar hålla på så här fram och tillbaka och blåsa en flicka som säkert har det tufft i akrika att komma till sverige.

Hoppas verkligen du skojar
Citera
2014-01-03, 02:30
Medlem
Funkydudes avatar
Herregud, hur desperata är dessa snubbar(?) inte Tänk hur de blir lurade gång på gång på gång. Menar då inte bara när det går så långt så att de förnedrar sig på film utan detta tjat dag ut och dag in som inte ger ett skit. Antar varje scammer dagligen sitter och skriver med folk som de vet inte kommer ge dem några pengar men desperat kravlar de sig fast vid halmstrået "Den här snubben kanske verkligen är ett retard och inte bara jätteelak"... Missförstå mig inte nu; jag tycker de är vidriga och ska man tycka synd om fattiga finns det andra att tycka mer synd om så att säga.

Hur många scammers finns det i Afrika egentligen. En jävla massa iaf med tanke på all spam man får om man råkar outa sin mail på fel sida. Det måste ju finnas någon där redo att läsa det 1/10 000 mail som någon svarar på. Och då skulle jag tro att 99/100 av dessa svarandes är någon med liknande intentioner som TS. Om än att inte alla är lika ambitiösa utan snabbt avslöjas. Finns dock säkert några negrer som drar jackpott och lyckas få in x antal tusen, annars skulle de inte hålla på.

Tror i vilket fall random-scammern sitter och hatar sitt liv framför datorn svarandes på "offrets" mail, medveten om att "offret" med extrem sannolikhet bara driver med honom. Det för mig är ännu roligare än tanken att de skulle vara sådana jubelidioter och köpa TS och andra likasinnades historier rakt av

Keep it up TS! Kan själv inflika att jag försökt mig på detta men ofta tröttnar efter fem-sex svar.
Citera
2014-01-03, 02:38
Medlem
Citat:

Du kanske vill hjälpa henne att ta sig hit till Sverige? Det är bara att sätta in 600 euro på mitt bankkonto så ser jag till att de kommer fram.

Citera
2014-01-03, 06:37
Medlem
Haha kul tråd. Känner till en gubbe på typ 60 år som skickade 2500 euro till en "tjej" i Ghana. Först 500 euro men när det blev strul och de ville ha mer så skickade idioten 2000 euro till. Otroligt att folk kan gå på sånt här.

Han fick t.o.m ett telefonnummer att ringa men det var en man som svarade och utgav sig för att vara tjejens advokat...
Citera
2014-01-03, 07:59
Medlem
Citat:
Det är personer som han som går på skiten haha.

Det är inte hon på bilden se den fejkade id t.ex.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in