Herregud, hur desperata är dessa snubbar(?) inte

Tänk hur de blir lurade gång på gång på gång. Menar då inte bara när det går så långt så att de förnedrar sig på film utan detta tjat dag ut och dag in som inte ger ett skit. Antar varje scammer dagligen sitter och skriver med folk som de vet inte kommer ge dem några pengar men desperat kravlar de sig fast vid halmstrået

"Den här snubben kanske verkligen är ett retard och inte bara jätteelak"... Missförstå mig inte nu; jag tycker de är vidriga och ska man tycka synd om fattiga finns det andra att tycka mer synd om så att säga.
Hur många scammers finns det i Afrika egentligen. En jävla massa iaf med tanke på all spam man får om man råkar outa sin mail på fel sida. Det måste ju finnas någon där redo att läsa det 1/10 000 mail som någon svarar på. Och då skulle jag tro att 99/100 av dessa svarandes är någon med liknande intentioner som TS. Om än att inte alla är lika ambitiösa utan snabbt avslöjas. Finns dock säkert några negrer som drar jackpott och lyckas få in x antal tusen, annars skulle de inte hålla på.
Tror i vilket fall random-scammern sitter och hatar sitt liv framför datorn svarandes på "offrets" mail, medveten om att "offret" med extrem sannolikhet bara driver med honom. Det för mig är ännu roligare än tanken att de skulle vara sådana jubelidioter och köpa TS och andra likasinnades historier rakt av
Keep it up TS! Kan själv inflika att jag försökt mig på detta men ofta tröttnar efter fem-sex svar.