Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-04, 19:41
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncer
Det tycker jag du gör rätt i

Jag är på "Fettsugning"

Skaffa en från Ryssland eller Ukraina så kan vi skoja med henne att
"Jag ville överraska dig så jag befinner mig på din hemort"
"Kom och möt mig på (Address)"
Vi borde också skicka lite pengar (om du upprättade ett konto som kan skänka ett mindre belopp till)
bara lite pengar (typ 4-500kr) så hon verkligen tror att det är på riktigt och skickar lite nakenbilder
Nu har jag 2 negresser på g. Riktiga scammers. De har redan bett om pengar. Och älskar mig givetvis efter 2 timmar på yahoo. Och de har kärat ned sig i Micke P, dock med det officiella namnet Greg*r. Vem kan motstå en sån hunk som Micke.

Jag ska jobba vidare lite och välja ut en av dem innan jag startar en tråd
Citera
2014-01-04, 19:45
Medlem
Barney Calhouns avatar
Denna är vebbdesigner från estland
http://www.single-baltic-lady.com/Good_Lady.html
Har ett säreget utseende
trodde dom var smala killar med glasögon
Senast redigerad av Barney Calhoun 2014-01-04 kl. 19:48.
Citera
2014-01-04, 19:48
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Riktigt slut verkar inte denna historia vara ändå. Kurt har fått ett mail från Julia.

Citat:
mottaget Sat, Jan 4, 2014 at 7:10 PM

Hello My Dear Olsson

Thanks for your wonderful today, I Have read all your mail today and i came back home yesterday, police have arrest me in western union because Roger, Roger lie to me that he send me money, i went to western union,police arest because of Roger and my family borrow to take me away for Senegal police,, he lie to me, that he send me money,i went there police arrest me, u can send me him cell phone, i will call him,
wait to read from u,
have a nice day,
Julia

Givetvis är detta en lögn men en bra fråga att ställa måste vara varför hon blev arresterad?
Citera
2014-01-04, 19:51
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryssEttaLucka
Riktigt slut verkar inte denna historia vara ändå. Kurt har fått ett mail från Julia.

Givetvis är detta en lögn men en bra fråga att ställa måste vara varför hon blev arresterad?

Haha köp ett kontantkort till en skitmobil och se ifall hon ringer.
Citera
2014-01-04, 19:52
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:

Hahaha, va fan försökte hon råna stället när det inte fanns några pengar att hämta?

Deras lögner är så underbart dåliga.
Citera
2014-01-04, 22:30
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Alldeles nyss skickade Kurt ett svar till Julia:

Citat:
Sat, Jan 4, 2014 at 10:21 PM

Dear Julia,

I'm not real sure if i follow you here. I have a little bit of headache tonight so tha's maybe the reason my brain works a little slow. If i understand you right Roger has told you that he had sent money to you by western union. Correct? He told me that he didn't remember if he had sent the money and now you tell me that he has not done that but that he has said that he has sent them. So what you tell me is that Roger has lied to you and when you came to western union you were arrested by the police. Correct? This make no sence. Do you mean that the police arrested you because Roger had lied to you, or why did they arrest you?

I must admit that i feel sorry for you for beeing treated that way and if you need me to help you, just tell me. If you need money i can help you with it. I am truly sorry that such thing happened to you.

Unfortunately i am not able to give you Rogers cellphone number because when he and i ended our friendship earlier i erased his number and i don't have it in my head. I can ask for his number tomorrow when i visit him if you want me to.

Kurt
Citera
2014-01-04, 23:11
Medlem
traskes avatar
JAAA! Det ser ut som en lovande fortsättning det här! Det var värst vad Kurt blivit medgörlig!
Citera
2014-01-05, 00:52
Medlem
uffeoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Denna är vebbdesigner från estland
http://www.single-baltic-lady.com/Good_Lady.html
Har ett säreget utseende
trodde dom var smala killar med glasögon

Idioten börjar ju med lögner, ickerökare och nykterist. Som att det finns några ukrainskor som inte gör det.
Citera
2014-01-05, 00:55
Medlem
TheBouncers avatar
Citat:
Alldeles nyss skickade Kurt ett svar till Julia:

Guld mannen… GULD

Hoppas horjäveln skickar ett nakenfoto på sig till Kurt för att få sina stålar…
Citera
2014-01-05, 02:00
Medlem
Fettsugnings avatar
Ahhh gamle Kurt har gått och blivit humanist. Inte illa för en porrfilmsmagnat

Hoppas hon nappar på Kurts erbjudande. Ska bli kul att veta varför hon blev arresterad också
Citera
2014-01-05, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncer
Guld mannen… GULD

Hoppas horjäveln skickar ett nakenfoto på sig till Kurt för att få sina stålar…
Du vet väl att det är större chans att "horjäveln" är en man och Inte en kvinna?
Citera
2014-01-05, 03:04
Medlem
Sitkins avatar
faaan jag kan inte sluta läsa ge mig mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in