2014-01-01, 21:44
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Nästa mail kommer från Julia och med det en förklaring till varför hon skickade samma brev 3 gånger:

Citat:
mottaget den 11 oktober 2013 12:46:24

Hello My Dear Roger,

Tack för ditt brev denna morgon och jag hoppas du har det bra there, i am sorry if i could send this message 3time because bad connection, African have bad connection, Yes i like the pictures you send me, i do not worry about pictures and what is important to me is kind,love,caring,honest,faithful,happiest, on and Dakar is big city in senegal, Senegal is nice country with peaceful and i am so happy to hear from you u like black people in your country???? I have u date black person before???? Yes i like football so much and it good for Sweden to win Austria, yes i know
Zlatan????? very good play; he is key of Sweden play very well,,, i will pray for you to win today Roger??? senegal do not know football and we just try our best if we could go to World Cup 2014 in Brazil.,,,,

Thanks you so much and i will be very happy to see you one day in my country,, do u have vacation in your working place this Decembers time,, i have 1 month holiday on 24th Decembers to January 24th,

i am looking forward to read from you and let me know if u win today and i will pray for Sweden to win today amen,

take good care of yourself,

Have a nice day,
Will stop here now,
Your True Julia
kiss

Det är bra att hon ber för mig, men det är ju inte jag som ska spela. Så Senegal kan inget om fotboll, jag vet inte om jag håller med. Tror inte jag tänker resa och hälsa på henne i Senegal, säkert bättre om hon kommer hit. Jag skickar svar till henne:

Citat:
skickat den 11 oktober 2013 19:18:49

Hello honey!

I am very pleased to see that you wrote me another letter. It's always with a big smile i read your letters. I understand that the reason why you sent me the letter 3 times was because of bad connection. The truth is that I did not thought that you had computers in Africa at all.

When I was much younger than today I explored my sexuality and at that time I actually was dating a black guy, but nowadays I prefer women. I have never been dating a black girl but maybe I will some day. Have you ever had a date with a white guy? By the way, have you ever been in Sweden?

You know, I run my own business so it's very hard for me to get free time more than a few days now and then so it is not possible for me to go to Africa before next spring, but if you are willing to wait for me, maybe I can visit you then?

I'm very nervous about the game tonight but I am happy that you will pray for me. I think it can help Sweden to win and I hope there is a lot of people praying for them. I guess you know Papiss Cissé. What do you think about him?

Now I have to order a pizza so they can deliver it before the game begins. Do you have pizza in Africa?

Have a nice evening and don't forget to pray for me!

Soft kisses // Roger

Fast jag kan ju lämna en dörr öppen för att hälsa på henne senare.
Citera
2014-01-01, 21:52
Medlem
Hahaha, allt för roligt. Detta blir min första prenumeration.
Citera
2014-01-01, 22:29
Medlem
CrilleKexs avatar
Underbar tråd! Hoppas du fortsätter att skriva med "Julia".
Citera
2014-01-01, 22:33
Medlem
Vindlings avatar
Hehe! Älskar sådant här! brukade hålla på själv förut också fast inte så mycket med just romans-scammers.

Har du något sånär en plan för det hela eller är du helt spontan?

Du sa att du har ditt egna företag, detta är super! När "hon" sen börjar gnälla om pengar kan du säga att alla dina pengar så att säga "sitter fast i företaget" och att hon därför måste fylla i massa sjuka formulär (det behöver inte låta vettigt i våra öron som du säkert vet. Är ju ingen nobelpristagare du har att göra med direkt )

Har massa egengjorda loggor och formulär jag gärna delar med mig av om du behöver Kan även göra ID kort!
Citera
2014-01-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Du sa att du har ditt egna företag, detta är super! När "hon" sen börjar gnälla om pengar kan du säga att alla dina pengar så att säga "sitter fast i företaget" och att hon därför måste fylla i massa sjuka formulär

Undrar om man kan försöka sig på en "omvänd scam" och förklara att man kan ordna pengar till henne, allt hon behöver göra är att sätta in ett litet symboliskt belopp från det konto hon vill ha pengarna till, så får hon femtio tusen kronor skickat till sitt konto.

Citera
2014-01-01, 22:59
Medlem
Vindlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Undrar om man kan försöka sig på en "omvänd scam" och förklara att man kan ordna pengar till henne, allt hon behöver göra är att sätta in ett litet symboliskt belopp från det konto hon vill ha pengarna till, så får hon femtio tusen kronor skickat till sitt konto.

Finns de som har lyckats! Orkar inte leta länkar nu men bla var det en scammer som lurades till att skicka en 10 euro sedel via brev.
Citera
2014-01-01, 23:02
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindling
Hehe! Älskar sådant här! brukade hålla på själv förut också fast inte så mycket med just romans-scammers.

Har du något sånär en plan för det hela eller är du helt spontan?

Du sa att du har ditt egna företag, detta är super! När "hon" sen börjar gnälla om pengar kan du säga att alla dina pengar så att säga "sitter fast i företaget" och att hon därför måste fylla i massa sjuka formulär (det behöver inte låta vettigt i våra öron som du säkert vet. Är ju ingen nobelpristagare du har att göra med direkt )

Har massa egengjorda loggor och formulär jag gärna delar med mig av om du behöver Kan även göra ID kort!

Det du fetmarkerat låter väldigt intressant och kan säkert vara något jag kan ha användning för en annan gång. Som du säkert ser så skrevs det senaste jag lagt in 11 oktober så andra saker har hänt efter det och utan att gå in på detaljer har jag ingen möjlighet att säga att pengarna sitter fast i företaget.

Jag har haft något av en plan men den har ändrats under tidens lopp och jag har fått vara spontan och hitta på nya saker. Fortsättning följer!
Citera
2014-01-01, 23:16
Medlem
KryssEttaLuckas avatar
Nästa mail från Julia kommer dagen därpå:

Citat:
mottaget den 12 oktober 2013 11:24:37

Hello My Dear Roger

Good morning my darling roger and Tack för ditt brev denna morgon och jag hoppas du har det bra there by God power and i am so happy that your country win yesterday game and Yes i did i pray for you and i do not know anything about Sweden, we have a lot Sweden people in my country and i pray that Sweden can stay in second place to go to world cup??? i believe in God and God will help Sweden to go second place,

Thanks for you to understanding my email very well and i am so happy to read your words and i will be happy one day to meet you face to face in my country or in your country by God power and yes if we each other and i think we can meet one day and i am looking forward about it and your letter show me you honest and serious who like black people i do not know that a lot white people like black people,,, i have not dating white guy yet in my life????

Yes i know Papiss Cissé, he try to play football and yes will pizza in Africa? yes i understanding about your business and God will help you for your business to mover forward, amen amen amen?????

no i have not been Sweden, and only visit France 6 year ago with my boss and she is good woman to me and only 2 week in France ????

Thanks for your mail and i have to work now,

take good care of yourself

Have a nice day,
Will stop here now,
Your True
kiss

Nu tror jag inte det var Gud som ordnade andraplatsen till Sverige, det var nog snarare spelarnas förtjänst. Papiss Cissé försöker tydligen spela fotboll och ja, dom har pizza i Afrika. Mitt svar blir följande:

Citat:
skickat den 12 oktober 2013 21:01:30

Hello honey!

I am at least as happy as you are that Sweden won that match yesterday. I 'm so thankful to you that you prayed for me. I am sure that it was your prayers who make them win. It was so exciting so I almost peed on me. I had to take a whiskey to calm my nerves. Then I took one more and one more. I continued drinking after the game to celebrate and unfortunately I drank to much, so today I wake up in the bathtub. It is a little embarrassing to tell you this, but I also will tell you that I almost never drink. I have not felt so good today but now it starts to getting better.

Second place is saved for Sweden because of that win yesterday. Now they have to qualify in november in two matches against another team who ended at second place in another group.

I can read between the lines that you leave a door open for visting me here in Sweden. It would be a great pleasure if you are willing to come to me. Maybe this would be possible when you have your holiday between 24th of Decembers to24th of January. What do you think about that?

You say that Papiss Cissé is trying to play fotball, but I think he is a very good player. Do you know which club he plays for?

Have a nice evening honey!

Soft kisses // Roger

Hoppas hon vill komma hit.
Citera
2014-01-01, 23:19
Medlem
francesthemutes avatar
Guldtråd!
Citera
2014-01-01, 23:24
Bannlyst
Smaklöst och tråkigt.
Citera
2014-01-01, 23:24
Medlem
Det här är förbannat roligt. Påminner mycket om snubben som fick de där negrerna att hälla mjölk över varandra medan de säger "yes, thank you, sir, another", och sedan blir daskad med en fisk i nyllet. Någon som kommer ihåg den?
Citera
2014-01-01, 23:32
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad91
Det här är förbannat roligt. Påminner mycket om snubben som fick de där negrerna att hälla mjölk över varandra medan de säger "yes, thank you, sir, another", och sedan blir daskad med en fisk i nyllet. Någon som kommer ihåg den?

http://www.liveleak.com/view?i=1d8_1...803&comments=1

fyfan vilken klassiker.

Hoppas du lyckas scamma scammern TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in